Sosyal medyanın hakimiyeti nedeniyle, bu platformlar etrafında dönen pazarlama stratejilerini uygulamaktan kaçınmak imkansız hale geldi. Bunların arasında Instagram da var. Yaklaşık 1,4 milyar aktif kullanıcıyla.
Instagram Reklamcılığı ile potansiyel müşterileri çekmek için görsel medyayı kullanırsınız. Çoğu Instagram kullanıcısı gençtir (16 – 34), bu nedenle hedef pazarınız bu yaş grubuna aitse, pazarlama stratejilerinizi başarılı bir şekilde uygulamanız için size Instagram reklamcılık hizmetlerimizi sunmaktan mutluluk duyarız.
Birden fazla sosyal medya kanalı var ve her birinin önemli bir kullanıcı payı var.
İyi haber şu ki, önde gelen sosyal medya ağlarından ikisi, Facebook ve Instagram (WhatsApp ile birlikte), Mark Zuckerberg tarafından kurulan aynı şirket Meta Platforms’a ait.
Bu, kolay çapraz medya reklamcılığının önünü açar.
Şirketiniz için bir Facebook Business Manager hesabı oluşturarak, Facebook üzerinden topladığınız verileri Instagram Reklamcılığı için de kullanabilirsiniz (Tabii ki Tersi de geçerlidir).
Instagram Reklamcılığı ile kullanabileceğiniz, her biri biraz farklı çalışan birkaç teklif verme stratejisi vardır. Bu stratejiler de Google Reklamlarına ve LinkedIn Reklamlarına benzer.
Bunları size açıklayalım:
Tıklama başına maliyet’in kısaltmasıdır. Instagram Reklamlarınıza CTA seçeneği eklemek istemiyorsanız Mil Başına Maliyet sizin için daha iyi bir seçimdir. CPM ile, görüntüleme sayısı başına ödeme yaparsınız (normalde 1000 görüntüleme başına)’a odaklanmak istiyorsanız, gidilecek yol TBM’dir.
Instagram Reklamlarınıza Instagram Reklamlarınıza CTA seçeneği eklemek istemiyorsanız Mil Başına Maliyet sizin için daha iyi bir seçimdir. CPM ile, görüntüleme sayısı başına ödeme yaparsınız (normalde 1000 görüntüleme başına) seçeneği eklemek istemiyorsanız Mil Başına Maliyet sizin için daha iyi bir seçimdir. CPM ile, görüntüleme sayısı başına ödeme yaparsınız (normalde 1000 görüntüleme başına)
Beğeni başına maliyet anlamına gelir. Bu teklif verme stratejisini kullanarak gerçekten etkileşime odaklanırsınız.
Her şirket birden fazla sektörde diğerlerinden farklı ürün veya hizmetler sunduğundan, bazı Instagram Reklam seçenekleri bazıları için işe yarayabilir, bazıları için olmayabilir.
Size 6 tür Instagram Reklamını anlatalım:
Bu reklam türü, tek bir reklamda birden fazla ürünü tanıtmanıza olanak tanır. Bunu nasıl yapacağınızı anlamak kolaydır. Örnek olarak, bir spor kıyafeti kullanacağız. Sizin kıyafetlerinizle spor yapan birinin resmini yayınlayabilir ve ardından kıyafetin her bir parçasını, beraberinde gelen ürünün bağlantısıyla vurgulayabilirsiniz.
Resim Reklamları kullanırsanız, reklam olarak öne çıkmayan bir reklam yapabilirsiniz.
Ulaşmak istediğiniz kullanıcılar, Resim Reklamınızı akışlarında göreceklerdir.
Reklamınızı herhangi bir gönderi gibi gösterirseniz, göze çarpmayacaktır.
Potansiyel müşterilere işletmeniz hakkında bilgi vermek için ideal!
Dönen Reklamlar, Resim Reklamlarla hemen hemen aynı şekilde çalışır.
Ancak çok önemli bir fark var: Carousel Ads ile aynı anda birden fazla fotoğraf yayınlayabilirsiniz.
Bunları doğru yerlere koyarak potansiyel müşterilere sizden neler bekleyebileceklerini gösterirsiniz.
Bu reklam türü, potansiyel müşterilerinizin internette yaptıklarına göre değişir.
Bu Instagram kullanıcısının geçmişte neler yaptığına bakarak dinamik bir reklam oluşturabilirsiniz.
Burada, bir kullanıcıya web sitenizde daha önce bakmış olduğu bir ürünü gösterirsiniz. Bu, onlara sizden bir şey satın almaları için fazladan bir neden verir.
Instagram’a yalnızca Akışta değil, Hikayeler adı verilen farklı bir modda da reklam koyabilirsiniz.
İnsanlar reklamlar arasında gezinirken sizin reklamınızı göreceklerdir.
Bir Hikaye Reklamında, izleyici ekranı yukarı kaydırarak doğrudan web sitenize veya ürün sayfanıza gidebilir.
Hikayeler çok etkili reklamlardır çünkü ilk başta reklam oldukları her zaman net değildir.
Bir resimden daha fazlasını istiyorsanız, Video Reklamlar iyi bir seçimdir.
Teorik olarak, bu bir Resim Reklam ile aynıdır. Tek fark, fotoğraf veya görsel yerine ürün, hizmet veya şirketinizin videosunu göstermenizdir.
Bir video reklamla daha fazlasını gösterebilirsiniz, böylece resimli reklama göre birkaç seçeneğiniz daha olur.
Yaş? Konum? Davranış? Cinsiyet?
Instagram ve Facebook’ta müşterilerinizi hedeflemek istediğiniz temel ne olursa olsun, bunu sizin için yapabiliriz.
Bu, Facebook Business Manager Hesabı aracılığıyla yapılır.
Bu hedefleme seçeneklerini doldurarak, Instagram Reklamları ve Facebook Reklamları çok daha etkili hale gelir ve müşteri kitlenize göre daraltılır.
SEO Firması olarak Instagram Reklamlarınıza CTA seçeneğini eklememize izin vermenizi önemle tavsiye ederiz.
Hala Instagram Eklentisinde Harekete Geçirici Mesajın ne olduğunu merak ediyorsanız, size anlatalım.
Bunlar, Instagram Reklam İzleyicilerinizin tıklayabileceği ve işlem yapabileceği düğmelerdir, örneğin, işte bazı CTA seçenekleri:
Instagram Reklamları, doğru şekilde kullanıldığı takdirde oldukça başarılı olan bir araçtır. Bu başarı faktörünün sizin için de kullanılabilmesi için size birkaç ipucu vermek istiyoruz:
Peki, Instagram Reklam Hizmetlerimizin Markanızın dijital büyümesini gerçekleştirmesini istiyor musunuz?
Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız!
Best 4 SEO’nun Instagram Reklam Hizmetlerini kullanarak şeffaf ve etkili bir işbirliği sağlıyorsunuz.
Kulağa hoş geliyorsa hemen bize ulaşın!
Hangi Instagram Reklamlarının en iyi olduğunu belirlemek zordur. Bu, içinde bulunduğunuz iş sektörüne ve hedeflediğiniz müşterilere bağlıdır. Reklamınıza bir CTA özelliği (harekete geçirmek için tıklayın) eklemeniz gerekip gerekmediğini değerlendirmek önemlidir ve kesinlikle Instagram Reklamları görsel olarak göze hitap etmelidir.
Instagram Reklam Maliyetleri, teklif verme stratejinize göre değişir. Tıklama başına ödeme yaparsınız veya mil başına maliyet (1000 görüntüleme başına) veya beğeni başına ücret ödersiniz.
Evet, Facebook Hesabınız olmadan da Instagram’da Reklam verebilirsiniz ancak çapraz medya reklamı çok daha etkili olduğu için önerilmez.
Instagram reklam hizmetleri birçok hedefleme seçeneği sunar, bütçe dostudur, kısadır ve bu da izleyicileri daha az rahatsız eder, çekicidir ve daha fazla müşteri katılımına yol açabilir ve marka bilinirliğinizi artırabilir.
Danışmanlık Alın!
Web Siteniz İçin Fiyat Teklifi ve Ücretsiz SEO Analizi Almak İçin Bize Ulaşın.