Facebook’un yaklaşık 2,9 milyar aktif kullanıcısı ile dünya çapında en popüler sosyal medya platformları arasında yer alması şaşırtıcı değil.
Ancak bu numarayı işiniz için kullanıyor musunuz? Değilse, Facebook Reklam uzmanlarımızla konuşmanın ve onlar markanızı kaydırırken, beğenirken ve paylaşırken hedef pazarınızla o bilinçsiz bağı kurmaya başlamanın zamanı geldi.
Ne kadar görünür olursanız, o kadar çok tıklama alırsınız, dolayısıyla dönüşüm oranları da artar.
Her gün Facebook Hesaplarına giriş yapan yüz milyonlarca kullanıcıyla, Facebook reklamları yerleştirmek akıllı bir pazarlama hamlesi olacaktır.
Facebook Reklam hizmetlerinin türlerinden bahsetmeden önce, Facebook Pazarlamanın öneminden bahsetmeliyiz.
Yeni potansiyel müşterilere ulaşmak söz konusu olduğunda, ne kadar çok kanalda görünür olursanız o kadar eğlenceli olur.
Facebook, tıpkı diğer kanallar gibi (Instagram, LinkedIn, Twitter…) size yeni bir pazar açıyor.
Verdiğiniz bir hizmeti çevrimiçi olarak ararken web sitenizi bulamayanlar, bunun yerine sayfanızı Facebook’ta bulabilir.
Markanızı sergilemek için yeni bir araç olmanın yanı sıra, Facebook’ta bir Şirket Hesabına sahip olmak size gönderiler, resimler veya web sitenizin uzantısı olarak kabul edilen başka herhangi bir şey ekleme özgürlüğü verir.
Web sitesine uymadığını düşündüğünüz her şey, bir Facebook Gönderisi olarak mükemmel olabilir.
Genel olarak, sosyal medyaya samimi ve gayri resmi bir iletişim yöntemi olarak yaklaşılmaktadır.
Bu, iş iletişimi görgü kurallarına bağlı kalmayacağınız için müşterilerinizle daha etkili bir iletişim kurmanıza yardımcı olur.
Konuşma daha doğal ve spontane görünecek.
Elbette, her şey sınırlar dahilinde ve amacınıza hizmet ederken, yani müşterilere yardımcı olmak ve etkili ve verimli müşteri hizmetleri sağlamak.
Müşterilerinize markanızı tanımalarını sağlamak için soğuk arama ve mesaj gönderme günleri çoktan geride kaldı.
Facebook reklam hizmetleri, müşterilerinize yalvarıyormuş gibi hissetmeden ulaşabileceğiniz sayısız olanak sunar.
İşin sırrı, doğru mesajı doğru gruba vermekte.
Hedef müşterilerinizi sosyo-demografik özelliklerine göre belirlemek önemlidir.
Segmentasyon sonrasında aşağıdaki Facebook Reklamları yöntemlerinden birini seçebilirsiniz:
Potansiyel müşterilerinizin akışlarını kaydırırken görecekleri tek bir resim yerleştirmek, sahip olduğunuz kampanyaları tanıtmanın iyi bir yoludur.
Videolar her gün Facebook’u kontrol eden kullanıcıların dikkatini çekerken markanızın görünürlüğünü görüntü, ses ve hareketle en üst düzeye çıkarın.
Birden çok ürünü sergilemeyi deneyin veya bir Karusel reklamda birden çok video veya resim göstererek bir hikaye anlatın.
Slayt gösterisi reklamına erişilebilir ve yapılması kolaydır, bu nedenle içeriğinizin üretimi için fazladan zaman ve para harcamanıza gerek kalmaz.
Eskiden Canvas olan Facebook Instant Experiences, anında yüklenir ve hedef kitlenizin dikkatini çekmek için mobil cihazlar için optimize edilmiştir. İnsanlar bir Anında eğlenceli videolar ve fotoğraflar izleyebilir, karuseller arasında gezinebilir ve etiketli ürünlerle yaşam tarzı görüntülerine göz atabilir.
Bu tür reklamlarla birden fazla ürünü veya bir hikayeyi öne çıkarabilirsiniz. Koleksiyon reklamlarıyla etkileşim genellikle yüksektir, bu nedenle bu reklam biçimi kesinlikle denemeye değer.
Potansiyel müşteri reklamlarıyla, hedef müşterileriniz ve onları ilgilendiren şeyler hakkında daha fazla bilgi toplayabilirsiniz.
Bu, Facebook’ta ürünlerimizden birini veya daha fazlasını gösteren bir katalog reklamı gibidir ve bu reklam aracılığıyla kullanıcılar doğrudan çevrimiçi mağazanıza gidebilir.
Bu, SEO hizmetlerindeki geri bağlantı kavramına benzer. Diğer Facebook Sayfalarını sitenize, hatta sayfanıza bağlamak için kullanmanız yeterlidir.
9 seçenek çok fazla değil mi? Her şey hedef kitlenizin kim olduğuna ve hangi hizmetleri/ürünleri sunduğunuza bağlıdır.
En İyi 4 SEO Facebook Reklam Hizmeti, daha fazla ziyaretçi oluşturmanıza ve daha yüksek dönüşüm oranları oluşturmak için Facebook’u daha verimli kullanmanıza yardımcı olur.
Daha önce de belirttiğimiz gibi, Facebook Arap Dünyasının açık ara en ünlü sosyal medya platformu olduğundan, milyonlarcası Arap Ülkelerinden olmak üzere yaklaşık 2,9 milyar aktif Facebook kullanıcısı var.
Bu verimli Facebook yolculuğuna başlamanıza yardımcı olmamıza izin verin.
Bizi arayın ve sosyal medya uzmanlarımızdan biriyle konuşun.
Fotoğraf reklamları, video reklamları, dönen reklamlar, slayt gösterisi, kanvas, koleksiyon reklamları, dinamik potansiyel müşteri reklamları ve bağlantı reklamları olmak üzere dokuz farklı Facebook Reklam türü sunuyoruz.
Facebook Reklamının maliyeti teklif stratejisine bağlıdır. Reklama yapılan tıklama başına veya mil başına (1000 gösterim başına) veya beğeni başına ödeme yapabilirsiniz. Facebook Reklam hizmetlerimiz ise sürece ve izlemeye ve süreye bağlıdır. Bu konuyu yüz yüze veya telefonla görüşebiliriz.
Elbette yaparlar! Platformdaki kullanıcı sayısı 2,9 milyarı aştığı için Facebook reklamları yüksek bir kitle hedefleme düzeyine sahiptir. Ayrıca ölçülebilirdirler ve doğru strateji ile marka bilinirliği yaratmada çok etkili olabilirler.
Facebook Reklam Hizmetleri bütçe dostudur, size birçok reklam seçeneği sunar, hedef müşterileriniz hakkında fikir verir ve geniş pazarı ile marka bilinirliğini kolayca artırabilirsiniz.