Her SEO Uzmanının İhtiyacı Olan En İyi 5 SEO Aracı
Arama motoru sıralaması dünyası son 20 yılda önemli ölçüde değişti. Arama trafiğini almak için büyük bir şirket veya bir alan adındaki ilk kuruluşlardan biri olmak zorunda olmanız artık ücretli reklam veya yalnızca sizinle ilgili değil. SEO hizmetleri ortaya çıktı ve en iyi SEO araçlarını kullanırsanız, eski moda yöntemlere başvurmak zorunda kalmadan web sitenize veya blogunuza çok sayıda organik trafik çekebileceksiniz.
Ancak SEO uzmanı olmak kolay bir yol değil, bizim gibi dijital pazarlama ajanslarının en iyi SEO hizmetlerini kullanmanız gerekebilir. Ancak biz dijital bir ajanstan çok daha fazlasıyız, müşterilerimizi ve izleyicilerimizi SEO ile ilgili her konuda eğitmeyi de seviyoruz. Bu nedenle, bu yazıda size, arama motoru sonuçlarında daha üst sıralarda yer almak ve daha fazla organik trafik çekmek için her SEO uzmanının kullanması gereken en iyi 5 SEO aracını göstereceğiz.
Aşağıdaki en iyi SEO Araçları Listesine bir göz atalım:
1-SEMrush
SEMrush, nihai SEO araç setinizdir. Size yardımcı olacak birkaç SEO aracı vardır:
Anahtar kelime araştırması
Site İçi SEO
Rakip analizi
İçerik pazarlama
Sıralamanızı İzleme
Sosyal Medya Hesaplarınızı Yönetme
Bağlantı Yapısı
Yerel SEO
İçeriğinizi optimize etme
Piyasayı Analiz Etmek
Ücretli Reklam
Web Sitesinden Para Kazanma
Üyelik
Pro
Guru
Business
Fiyat/ay
$119.95
$229.95
$449.95
SEMrush Price List
2-Ahrefs
Ahrefs, dünya çapında içerik yazarları ve web geliştiricileri tarafından kullanılan en iyi SEO araçlarından biridir. Ahrefs en büyük geri bağlantı indeksine sahiptir (295 milyar indekslenmiş sayfa ve 16 trilyondan fazla geri bağlantı).
Geri bağlantılar Ahrefs’in yalnızca SEO araçları değildir, aynı zamanda şunları sağlar:
Rakiplerinizin hangi anahtar kelimeler için sıralandığını görün
Rakiplerinizin ücretli arama reklamcılığı yapıp yapmadığını kontrol edin
Düzenli olarak güncellenen ve 171 ülke ve 10 farklı arama motorunu destekleyen 7 milyar anahtar kelimeden oluşan bir veritabanına sahip Anahtar Kelime Gezgini, her anahtar kelime için doğru arama hacmi ve sıralama zorluğu.
Performans açısından Web Sitesi Denetimi, HTML etiketleri, sosyal etiketler, içerik kalitesi, bağlantı, Kaynaklar: resimlerle ilgili sorunlar, JavaScript, CSS…
Web sitenizin sıralamasını görün
Sayfanızın veya gönderinizin bir bölümünün SERP’lerde öne çıkıp çıkmadığını görün
Pazarınızdaki en iyi içeriği keşfetmenizi ve analiz etmenizi ve içeriğinizi birinci sınıf hale getirmek için optimize etmenizi sağlayan içerik gezgini.
Üyelik
Başlangıç
Standard
Advanced
Enterprise
Fiyat/ay
$99
$199
$399
$999
Ahrefs Price List
3-Moz Pro
Daha önce SEOMoz olarak bilinen Moz Pro, 2004 yılında piyasaya sürüldükten sonra bugün mevcut olan en iyi SEO araçlarından biridir. Birçok değişken SEO aracına sahiptir, ancak bunun için aboneliğinizi yükseltmeniz gerekir.
İşte Moz Pro’nun sunduğu SEO araçları:
SEO Uyarısı: Web sitenizin SEO sağlığını etkileyebilecek önemli değişiklikler varsa uyarı verir.
SEO Denetimi: Web sitenizin SEO’sunu değerlendirin ve içeriğinizi geliştirmek için size bazı stratejiler önerir.
SEO Denetimi: Web sitenizin SEO’sunu değerlendirin ve içeriğinizi geliştirmek için size bazı stratejiler önerir.
Bir web sitesindeki teknik sorunları sürekli olarak izleyen ve tanımlayan bir SEO web gezgini sağlar.
Bağlantı Oluşturma: geri bağlantı araçları ve size mevcut bazı ilgili bağlantıları gösterir.
Anahtar Kelime Araştırması: İlgili anahtar kelime önerileri ve aranma hacmi, bunun için sıralama zorluğu ve rekabet sağlama.
SERP Sıra Takibi: Hedeflenen anahtar kelimeler için web sitenizin sırasını izler.
Yerelleştirme: Anahtar kelimelerin coğrafi konumlara ve cihaz türüne göre sıralanması.
Rakip Analizi: Rakiplerinizi alan adı gücü, arama trafiği, sıralama vb. açısından analiz edin.
Özel Raporlar: Moz Pro, size özel özelleştirilmiş SEO raporları oluşturabilir.
Üyelik
Standard
Medium
Large
Premium
Fiyat/ay
$99
$179.00
$299.00
$599.00
Moz Pro Price List
4-SpyFu
SpyFu, bütçesi kısıtlı olan işletmeler için en uygun, kullanımı kolay bir anahtar kelime araştırma aracı ve rakip analiz aracıdır. Aşağıdaki SEO araçlarını sağlar:
SEO Araştırması
Tıklama Başına Ödeme Araştırması
Anahtar Kelime Araştırma (organik anahtar kelimeler, organik trafik raporu, organik trafiğin değeri, anahtar kelimeler arasında kazananlar ve kaybedenler, en değerli anahtar kelimeler, sıralanan yeni anahtar kelimeler…)
Geri Bağlantıları Araştırma
Anahtar kelimelerin sıralamasını izleyin
Rekabet Analizi (hem organik hem de ücretli)
İlan
Üyelik
Basic
Professional
Fiyat/ay
$39
$79
SpyFu Price List
5-SEO Spider
Screaming Frog olarak da bilinen bu SEO aracı 2010 yılında piyasaya sürüldü ve hem ücretsiz (sınırlı özelliklere sahip olmasına rağmen) hem de ücretli olarak sunuluyor. Şimdi sunduğu bazı özelliklere bir göz atalım:
Bozuk bağlantıları, yönlendirmeleri ve hataları belirleyin
Sayfa Başlıklarını ve Meta Açıklamayı Analiz Edin
Denetim hreflang Öznitelikleri
Yinelenen sayfa olup olmadığını öğrenin
Bir XML Site Haritası oluşturun
Sayfaları tarayın ve kaydedin
Yinelenen içeriğiniz olup olmadığını kontrol edin
Özel robots.txt
Yapılandırılmış Veri
Yazım ve Dilbilgisi hata denetimi
Google Analytics ve Search Console ile entegrasyon
sayfa hızınızı kontrol edin
SEO Spider Fiyatlandırması
£149.00 Yıllık
En İyi Ücretsiz SEO Araçları
Şimdi en iyi 5 ücretli SEO aracından bahsettiğimize göre, piyasada pek çok yararlı ve profesyonel ücretsiz SEO aracı olduğundan emin olun, hadi bunlara birlikte göz atalım:
Google Search Console: Bu, size Google’ın kendisinden veri sağladığı için en iyi ücretsiz SEO araçlarından biridir. GSC, hangi sayfaların Google tarafından dizine eklenip eklenmediğini belirlemenize yardımcı olur. Ayrıca SERP’lerde hangi anahtar kelimeler için göründüğünüzü de gösterir. Sayfalarınızı dizine eklemeyi bile isteyebilirsiniz. Ayrıca meta açıklamasında ve meta etiketlerinde ve SEO ile ilgili diğer şeylerde HTML iyileştirme raporlama sorunları gönderir.
Google Ads: SEO araçları listemizde yer alan bir diğer araç ise her ülkedeki anahtar kelimelerin aranma hacmini bulmanıza yardımcı olan Google Reklamlarıdır. Ayrıca, belirli bir anahtar kelime için rekabet düzeyini ortaya koyar ve size sorduğunuz anahtar kelime ile ilgili anahtar kelime önerileri verir.
Google Optimize: Bu, web sitenizle denemeler yapmanızı ve web sitenizin A veya B sürümünde tıklama oranını deneyimlemenizi sağlayan ücretsiz bir Google aracıdır. Google Analytics’e bağlıdır ve size her sayfada tam bir rapor verir.
SEO Quake: Google Chrome, Opera ve Firefox için kullanılabilen bir SEO eklenti aracıdır. Sayfa içi SEO denetimi yapar ve iç ve dış bağlantıları inceler. Etki alanlarını ve URL’leri bile karşılaştırabilirsiniz.
Woorank’s SEO: Bu, hem premium hem de ücretsiz sürümlerde gelen SEO araçlarından biridir. Sıralamalarınızı iyileştirmek için size basit yapılabilir çözümler sunar. Ücretsiz sürüm, 15’e kadar anahtar kelimeyi izlemenize ve 50’ye kadar sayfayı taramanıza olanak tanır. Hatta sitenizi bir rakiple karşılaştırabilirsiniz. Elbette premium sürüm daha fazla özellik ve daha az sınırlama ile birlikte gelir.
Animalz Revive: Animalz Revive ile yüksek sıralamalarını kaybeden eski içeriğinizi yeniden canlandırın. Eski sayfalarınızla ilgilenmeniz gerektiğini hatırlatır ve hatta trafik zirvesinden bu yana trafik kaybının yüzdesini gösterir.
Can I Rank?: Belirli bir anahtar kelime için doğru zorluk derecesini öğrenmek istiyorsanız, ücretsiz olarak sunulan en iyi SEO araçlarından biri. En iyi yanı, bunun için sıralamaya girip girmemeniz gerektiğini size söylemesidir.
Seed Keywords: Bu farklı bir Keyword SEO aracı çünkü sizin için anahtar kelime üretmek yerine insanların arama davranışlarını kontrol ediyorsunuz. İnsanlara, örneğin ”Çevrimiçi Kumarhaneleri” aramak isteseler arama motoruna ne yazacaklarını sorun.
Exploding Topics: Bu, moda olma eşiğindeki konularda anahtar kelime bulmak için kullanabileceğiniz en iyi SEO araçlarından biridir ve fırsatı değerlendirebilir ve ilk sırada yer almak için o konuyla ilgili bir blog veya sayfa yazabilirsiniz.
Seobility: Normalde birinci sınıf SEO yazılımı tarafından sunulan özellikleri sunan ücretsiz SEO araçlarından biri. Size, web sitenizin yükleme hızı ve genel performansı gibi bazı teknik SEO sorunlarını gösterir.
Ubersuggest: Google’da ve YouTube ve Amazon gibi diğer platformlarda ve daha fazlasında belirli bir anahtar kelime sorgusuyla ilgili ayrıntılı veriler sağlayan, arama motorlarına eklenebilen bir uzantıdır.
BROWSEO: Adından da anlaşılacağı gibi, bu SEO aracı, web sitenize arama motorlarının göz attığı şekilde göz atmanızı sağlar. Bu, web sitenizi SEO açısından görebileceğiniz anlamına gelir.
SERPerator: Bu Ücretsiz SEO aracıyla web sitenizin farklı cihazlarda ve farklı konumlarda nasıl göründüğüne bakın. İki cihaz arasındaki görünümü karşılaştırmak için bile kullanabilirsiniz.
Google Analytics: Bir JavaScript sayfa etiketi aracılığıyla web sitenize giren kullanıcılardan veri alır. Tüm bu verileri topladıktan sonra Google Analytics, web siteniz için kullanıcı sayısı, hemen çıkma oranları, ortalama oturum süreleri, kanala göre oturumlar, sayfa görüntülemeleri, hedef tamamlamalar ve daha fazlasıyla ilgili özelleştirilebilir raporlar oluşturur.
Panguin SEO Tool: Belirli bir Google Güncellemesinden sonra iyi bir konumu kaybederseniz, bu web sitesi nedenini belirlemenize yardımcı olur ve nasıl yeniden sıralanabileceğinizi gösterir.
Wordtracker Scout: Rakiplerinizin hangi anahtar kelimeler için sıralandığını takip edin.
KWFinder: Her bir anahtar kelime için sıralamanızı ve arama hacmini ve sıralamak istediğiniz her bir anahtar kelime için sıralama zorluğunu gösteren bir Anahtar Kelime SEO aracı.
Tags:
En İyi SEO Araçları SEO SEO Araçları
gülistan ekinci
Gülistan Ekinci is a talented backlink expert who has been working for Best 4 SEO since 2020. In her role, she is responsible for securing high-quality backlinks for the company's clients, helping to improve their search engine rankings and visibility online. With a deep understanding of search engine optimization techniques and a keen eye for detail, Gülistan has proven herself to be a valuable asset to the Best 4 SEO team. Her commitment to delivering results for clients and her passion for staying up-to-date with the latest industry developments have helped her to excel in her role and establish herself as a leader in the field of backlink management.
Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.
Kesinlikle gerekli çerezler
Çerez ayarları tercihlerinizi kaydedebilmemiz için kesinlikle gerekli çerezler her zaman etkin olmalıdır.
Bu çerezi devre dışı bırakırsanız, tercihlerinizi kaydedemeyiz. Bu da, bu web sitesini her ziyaret ettiğinizde çerezleri tekrar etkinleştirmeniz veya devre dışı bırakmanız gerekeceği anlamına gelir.
3. taraf çerezleri
Bu web sitesi, siteyi ziyaret edenlerin sayısı ve en popüler sayfalar gibi anonim bilgileri toplamak için Google Analytics kullanır.
Bu çerezi etkin tutmak web sitemizi geliştirmemize yardımcı olur.
Tercihlerinizi kaydedebilmemiz için lütfen önce Kesinlikle gerekli çerezleri etkinleştirin!