Neden LinkedIn’de Reklam Vermelisiniz?
LinkedIn reklamlarını pazarlama stratejinize entegre etmenizin birkaç nedeni vardır.
LinkedIn iş mesajınızı, şirket süreçlerinizi paylaşmanıza, makalelerinizi ve uzmanlığınızı paylaşmanıza veya işinizle alakalı herhangi bir gönderiyi paylaşmanıza yardımcı olur.
Size özgünlük ve profesyonellik duygusu verir.
LinkedIn Reklamcılığı İşletmeler arası pazarlaması için çalışabilir.
LinkedIn reklamlarıyla, aslında şirketinizin profiline uyan çalışanlarla karşılaşabilirsiniz.
Şirket olarak büyümek istiyorsanız ve değerli çalışan sayınızı artırmak bunun temellerinden biridir.
Ancak LinkedIn reklamlarını etkili bir şekilde yerleştirmek için aşağıdaki soruları birlikte yanıtlamamız gerekiyor:
- Şu anki pozisyonum nedir?
- Hedef kitlem ne istiyor?
- Rakiplerim hedef kitlemin isteklerine nasıl yanıt veriyor?
- Hangi piyasa verileri işim için etkili olacak?
LinkedIn Reklamcılığının Maliyeti
LinkedIn reklam maliyeti, yayınlamak istediğiniz reklamın türüne, reklamın online ve görünür olma süresine ve reklamı kaç kişinin görmesini istediğinize göre değişir.
Üç teklif stratejisi vardır:
LinkedIn Reklamları için üç teklif stratejisi vardır
Tıklama Başına Maliyet (TBM)
Reklamınıza bir TBM (harekete geçirmek için tıklayın) düğmesi eklerseniz uygundur. Tıklama başına maliyet ile, bir izleyici reklamınızı her tıkladığında ödeme yaparsınız.
Gösterim Başına Maliyet (BGBM)
Marka bilinirliğinizi artırmak istiyorsanız, bu iyi bir teklif seçeneğidir. GBM ile aldığınız her 1.000 gösterim için ödeme yaparsınız.
Gönderim Başına Maliyet (GBM)
Bir Mesaj veya Konuşma reklamı seçerseniz, GBM’ye göre ödeme yaparsınız. Gönderilen mesaj başına ödeme yaparsınız.
Reklam yerleştirirken uygun maliyetli olmak çok önemli olduğundan, online strateji uzmanlarımız LinkedIn’de işletmeniz için en uygun teklif verme stratejisini bulmanıza yardımcı olmaktan mutluluk duyar.
LinkedIn Reklam Türleri
4 tür LinkedIn Reklamı vardır. Hangisinin size en uygun olduğuna karar vermeniz için onları size gösterelim.
Sponsorlu İçerik: Bu reklamlar, hedef kitlenizin LinkedIn akışına yerleştirilir. Neredeyse bir reklamdan çok normal bir gönderi gibi görünüyorlar. Hem masaüstü hem de mobil için çalışırlar. Bunlar bir döngü, tek bir resim veya video olabilirler.
Sponsorlu Mesajlar: Gelen kutularına özel mesaj şeklinde bir reklam göndererek kişileri hedefleyebilirsiniz.
Metin Reklamlar: Bunlar, akışın üstünde veya sağında görünen küçük bir metindir (bir resim de içerebilir) ve CTA düğmeleri içerebilir, bu da onları basit ama etkili bir reklam yöntemi haline getirir.
Dinamik Reklamlar: Hedef kitlenizin profilindeki verileri, onlara özel olarak profil resimlerinin bulunduğu bir reklam oluşturmak için kullanırlar. Bununla birlikte, kullanıcılar, saldırgan buldukları takdirde bu reklamları kapatma seçeneğine sahiptir.
Bu LinkedIn reklamlarından size en uygun olanı seçmek, LinkedIn’de daha fazla gösterim alarak marka bilinirliğini artırmak mı, yoksa web sitenizin trafiğini artırmak mı yoksa potansiyel müşteriler ve daha yüksek dönüşüm oranları oluşturmak mı istediğinize bağlıdır.
Hangi yöntemin sizin için en iyisi olduğuna karar veremiyorsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.
LinkedIn Reklam Verme İpuçları
LinkedIn’de reklam vermeyle ilgili bazı ipuçlarını sizinle paylaşmaktan memnuniyet duyarız.
Profesyonellik: LinkedIn bir sosyal medya biçimi olsa da, işletmelere ve çalışanlara yöneliktir. Bu nedenle üslubunuz resmi ve profesyonel olmalıdır. Şirketinizin kişiliğini net olarak göstermelisiniz, ancak saygılı olduğunuzdan emin olun. Profesyonel olmak, robot olmanız gerektiği anlamına gelmez.
Farklı Medya Kanalları: LinkedIn’de reklam vermek de dahil olmak üzere herhangi bir pazarlama stratejisinden en iyi şekilde yararlanmak için birden çok kanalda reklam vermelisiniz. Yani, LinkedIn’de web sitenizin reklamını yapabilir veya web sitenizde Instagram Sayfanızın reklamını yapabilirsiniz…vb. Markanızın birçok yönünün reklamını yapmak için farklı kanallar kullanın.
Aktif Kalmak: Hedef pazarınıza dünyada olup biten her şeyden haberdar olduğunuzu gösterdiğinizden emin olun. Sektörünüzle ilgili veya hedef kitlenizin ilgisini çekebilecek büyük bir şey olursa, bununla ilgili gönderi paylaştığınızdan emin olun. Ayrıca tatillerde aktif olmak ve kampanyalar yapmak için düzenli olarak paylaşım yapmalısınız.
BEST 4 SEO ile LinkedIn Reklam Hizmetleri
LinkedIn Reklamlarını pazarlama planınızın bir parçası olarak kullanmak istiyorsanız, ancak nereden başlayacağınızı bilmiyorsunuz. O halde Best 4 SEO gibi bir online SEO şirketi ile çalışmak sizi başarıya ulaştıracaktır. LinkedIn’de çok fazla zaman harcıyoruz ve LinkedIn pazarında oldukça tecrübeliyiz. Bu konuda yardımcı olduğumuz müşterilerimizin listesine adınızı eklemekten memnuniyet duyarız.