Arama Motoru Reklamcılığına etkili bir şekilde yatırım yapmak istiyor musunuz? SEA, reklam yerleştirmekten daha fazlasıdır. Arkasında başarısını etkileyen birçok teknik var.
Best 4 SEO, Arama Motoru Reklamcılığı ve bunun neden pazarlama planlarınızda temel bir gereklilik olduğunu size açıklamaktan mutluluk duyacaktır.
Organik trafikte bir düşüş yaşıyorsanız veya hedef kitlenizden daha az katılım olduğunu düşünüyorsanız, muhtemelen sosyal medya reklamlarına da yatırım yapmanın zamanı gelmiştir.
Bir SEO şirketi olarak, Reklamcılık ve SEO’nun tamamlayıcı olduğuna inanıyoruz ve SEO daha fazla organik trafik çekse de, daha fazla marka bilinirliği ve teşhir için ücretli reklamların yardımını kullanabilir.
Sosyal medya reklamcılığı ve arama motoru reklamcılığı göz korkutucu bir görev olabilir ve bu reklam kampanyalarını ve geliştirmelerini destekleyecek uzmanlığa veya bilgiye sahipseniz, o zaman profesyonellerin hizmetlerinden yararlanmalısınız.
Size yardımcı olacak veya bu kampanyaları yönetecek saygın bir ajans arıyorsanız, bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Yardım etmekten mutluluk duyarız!
Öyleyse, reklam hizmetlerimizin süreci ve farklı türleri konusunda size rehberlik edelim.
Arama Motoru Reklamcılığı nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?
Arama motoru reklamcılığı, Google, Bing, Yandex vb. arama motorlarına ücretli reklamlar yerleştirerek hedef kitlenizi hedeflemenize yardımcı olur.
Şu anda Google Reklam Hizmetleri sunuyoruz, çünkü Google şüphesiz en öne çıkanıdır.
Alanında uzmanlığa ve bilgiye sahip değilseniz, Arama Motoru Reklamcılığı çok zor olabilir.4
Endişelenme, yardım etmek için buradayız!
Anlamanız gereken ilk şey, reklamın sizinle ilgili olmadığı, müşterilerinizle ilgili olacağıdır.
Arama Motoru Reklamları ihtiyaç ve davranışlarına göre düzenlenecektir.
Google Ads Hizmetleri ile ilgili olarak, ilk yapmamız gereken şirketiniz için bir Google İşletme Profili oluşturmaktır ve bu şekilde, hangi sayfaların reklamını yapmanız gerektiğini Google Analytics’i kullanarak belirleyebiliriz.
Sosyal Medya Reklamcılığı nedir ve işletmeniz için neden önemlidir?
Dijital çağda, kıyasıya rekabette ayakta kalabilmek için geleneksel pazarlama yöntemleri markanızı oluşturmak ve sürdürülebilir başarıya ulaşmak için yeterli olmuyor.
Müşterilerinizi birden çok kanalda hedefleyen bir pazarlama stratejisi oluşturmanız gerekir.
Bu yönler arasında sosyal medya reklamcılığı yer almaktadır. Dünyada yaklaşık 4,7 milyar insan sosyal medyayı kullanıyor ve bizim işimiz, hedef kitlenizin en aktif olduğu kanal(lar)ı belirlemek ve onları hedefleyecek bir reklam kampanyası düzenlemek.
Sosyal medyada reklam vermek, basitçe Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter gibi sosyal medya kanallarına ücretli reklam yerleştirmek anlamına gelir…
Reklam Hizmetlerimizin Faydaları
- Hızlı Sonuçlar
- Bütçe üzerinde tam kontrole sahipsiniz
- Ölçülebilir sonuçlar
- Çeşitli hedefleme seçenekleri
- Arama sonuçlarının en üstünde görünün
- Daha büyük bir takipçi tabanına sahip olun
- Reklam, web sitenizin bir uzantısı gibi davranır
- Hızlı ve ölçülebilir sonuçlar
- Hedef kitlenizle daha iyi etkileşim
- Düşük maliyetler
Sunduğumuz Sosyal Medya Reklam Hizmetleri
Facebook Reklamcılığı
Dünya çapında yaklaşık 3 milyar aktif kullanıcısı olan Facebook, en popüler sosyal medya platformu olmaya devam ediyor. Öyleyse neden Facebook’a reklam yerleştirmiyorsunuz? Facebook Reklamları resim, karusel, video gibi çeşitli formatlarda olabilir… ve 24 saat içinde onaylanır!
Instagram Reklamcılığı
Dünya çapında 1,38 milyardan fazla kullanıcısı olan Instagram Reklamcılığı, görsel reklamlar ve sponsorlu içerikle maksimum gösterim elde etmek için işletmenize çok sayıda fırsat sunabilir. Neden reklamları hem Facebook hem de Instagram’a entegre etmiyorsunuz?
LinkedIn Reklamcılığı
57 milyondan fazla işletmenin bir LinkedIn hesabı var. Bu tür Sosyal Medya Reklamcılığı çoğunlukla B2B pazarlamacılar için önerilir. LinkedIn bir sosyal medya platformu olsa da, diğer sosyal medya platformları gibi bir kişinin hayatının kişisel yönüne değil, profesyonel yönüne yöneliktir.
Sosyal Medya Reklam Hizmetleri: Sürecimiz
Artık Sosyal Medya Reklamcılığını pazarlama planınıza entegre etmenin gerekliliğinin farkında olduğunuza göre,
Uzmanlarımızdan Biriyle Tanışmak
Kiminle çalışacağınızı bilmelisiniz. Bu yüzden sizinle bir fincan kahve eşliğinde bir toplantı ayarlayacağız ve planları, stratejileri ve hedefleri tartışacağız.
Bir Reklam Stratejisi Geliştirmek
Sosyal Medya Reklamlarının etkin kullanımı için birlikte bir strateji oluşturacağız çünkü verimsiz sonuçlar için tekrar tekrar para harcamak israftır.
İlgi Çekici Reklamlar Oluşturma
Tıklamaya değer çekici reklamlar yayınlayacak ve hangisinin en çok tıklama/dönüşüm sağladığını değerlendirmek için birkaç tür deneyeceğiz.
Reklam İzleme
Bir reklam yayınlamak yalnızca ilk adımdır. Sosyal Medya Reklamları sürekli izlenmelidir. Ne kadar trafik üretiyorlar? Görüntülenmelerde ani bir düşüş mü var? İzleme ve takip şarttır.
Raporlama ve İletişim
Şeffaflık bir zorunluluktur. Yerleştirdiğimiz sosyal medya reklamlarının ilerlemesi ve sonuçları hakkında aylık veya haftalık olarak bilgilendirileceksiniz.
Sosyal Medya Reklamcılığının Maliyeti
Teknik olarak sosyal medya reklamcılığının maliyeti diğer ücretli reklam tekniklerine göre nispeten daha ucuzdur.
Facebook Reklam, Instagram Reklam, Linkedin reklam ve diğer sosyal medya reklam fiyatları aşağıdaki faktörlere bağlıdır:
- Haftanın günü
- Konum
- Mevsim
- Kitle demografisi
- Günün zamanı
- Niş market
Sosyal Medya Reklamcılığının Büyüsü
Sosyal medya reklamcılığının pazarlamanın vazgeçilmez bir parçası haline gelmesinin bir nedeni var. Sosyal medya birçok açıdan dünyada ayak izlerini bırakıyor: kültür, politika, toplum, ilişkiler, eğitim ve temelde her şey.
Siz de bu dijital dünyada yer almak istiyorsanız sosyal medyadaki varlığınız olmazsa olmazınız. Bu nedenle, birden fazla sosyal medya kanalında hesap sahibi olmak ve bunları yönetmek ve sosyal medya reklamları yayınlamak, bunu yapmanın ana stratejilerinden biridir ve bu süreçte size yardımcı olmaya hazırız ve istekliyiz.
SEA Hizmetleri: Doğru Yaklaşım
Sosyal medya reklamcılığı o kadar basit değil. Bir SEA kampanyasının başarılı olması için yerine getirilmesi gereken birçok ön koşul vardır.
Tam Anahtar Kelimeler
Tıpkı sitenizin içeriğini optimize ederken belirli anahtar kelimeleri hedeflediğimiz gibi, daha etkili ve alakalı bir kampanya için SEA’ya dahil edilecek uygun anahtar kelimeleri seçmek zorunludur.
3 ana Anahtar Kelime Hedefleme Tekniği vardır:
+ Odak Anahtar Kelimeler: Arama motoru reklamınıza tam olarak hedeflemek istediğiniz anahtar kelimeyi ekleyerek.
Örneğin: Bir Akvaryum Mağazası iseniz odak anahtar kelimenizin Akvaryum olmalıdır.
+ Anahtar Kelime Kalıpları: Daha az arama hacmine sahip olabilecek ancak kesinlikle daha spesifik olarak kullanıcının arama amacını hedefleyen daha uzun anahtar kelimeleri hedefleyin.
Örneğin: Bir Akvaryum Mağazasınız öyleyse ”Akvaryum balık yemleri satın alın”. kelimesini hedefleyebilirsiniz.
+ Geniş Arama: Google akıllı bir arama motoru olduğundan, birisi işletmenizle uzaktan alakalı bir konuyu aradığında bile Arama motoru reklamlarınızın gösterilmesini sağlayabilirsiniz.
Örneğin: Bir Akvaryum Mağazasınız. ”Akvaryumda yaşayan balık çeşitleri” kelimesini hedefleyebilirsiniz.
Kitlenizi Hedefleme
Açıkçası herkes reklamlarınızı görmek istemez, en fazla sonucu yalnızca hedef kitlenize gösterilen arama motoru reklamlarından alırsınız.
Neyse ki, reklamlarınızı kimlerin görebileceğini kontrol edebilen bir reklam yöneticisi var.
Bütçe Belirleme
Arama motoru reklamcılığında, birkaç teklif verme stratejisiyle uğraşmak zorunda kalacaksınız.
Bazı işletmeler, tıklama başına Maliyet veya gösterimlere dayalı vb.’yi tercih eder.
Bu nedenle SEA hizmetleri için bir bütçe belirlemelisiniz.
Teknikleri Analiz Edin
Rekabet analizi de arama motoru reklamcılığının bir parçasıdır.
Rakiplerinizin kimler olduğunu, ne tür reklamlar yaptıklarını ve bu reklamlarla hangi anahtar kelimeleri hedeflediklerini bilmelisiniz.
Evet, yüksek hacimli bir anahtar kelimeyi hedeflemek iyidir, ancak bazen rekabet çok yüksek olduğunda, sıralı anahtar kelimeleri tercih etmeniz sizin için daha iyidir.
Çapraz Medya Reklamları
Çapraz medya reklamı yapabilecekken neden kendinizi tek bir kanalla sınırlayasınız? Sosyal medya kanallarınızdan birini bir arama motoru reklamına bağlayın… Örneğin, web sitenizi Facebook sayfanıza bağlayın. Kaptın bu işi. Her sosyal medya kanalının en az bir milyar aktif kullanıcısı vardır, hatta çok daha fazlası.
Neden BEST 4 SEO Reklam Hizmetini Seçmelisiniz?
Best 4 SEO ile takım olun ve web sitenize daha fazla trafik çekin, daha yüksek dönüşüm oranları elde edin ve markanızı kademeli olarak oluşturun.
Sosyal medya pazarlamasının gücü, birçok şirketin hala elde etmeye isteksiz olduğu bir şey. Bu, sizin için daha az rekabetçi ve fırsatçı hale getirir.
Size bu gücü vermemiz için bizi seçin ve işte nedeni:
- Sosyal Medya Reklamları Hedef pazarınızın davranışına göre.
- İhtiyaçlarınıza ve hedeflerinize ve reklam türlerine bağlı olarak birden çok fiyatlandırma seçeneği.
- Reklam kampanyası izleme ve raporlama. Her şey dürüst ve açık bir şekilde yapıldı.
- Çeşitli reklam stratejileri.
- Markanızı büyütmenize yardımcı olmaya hazır özel uzman ekibi
Google’ın bir işletme için ne kadar önemli olduğunu biliyoruz ve Google’ın bir işletmeden ne istediğini de biliyoruz.
Arama motoru reklamcılığı, doğru bir şekilde ele alınmadığı takdirde markanıza yarardan çok zarar verebilecek hileli bir iştir.
İşte burada işimize yarar.
Bizim için sadece sizin hedefleriniz değil, onlara ulaşmak için nasıl çalıştığımız da önemlidir.
Reklamlarınızın aynı formülü tekrar tekrar kullanmamasının, bunun yerine şirketinizin gerçekte nasıl olduğunu göstermesinin önemli olduğunu düşünüyoruz.
Bu iş birliğini hayata geçirmek için hemen bizimle iletişime geçin, buluşalım!
Reklam Hizmetleri SSS
Sosyal medya reklamcılığı nedir?
Sosyal medyada reklam vermek, basitçe Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter gibi sosyal medya kanallarına ücretli reklam yerleştirmek anlamına gelir…
Neden sosyal medya kullanıyorsunuz?
Dünya çapında sosyal medyayı kullanan 4,3 milyardan fazla insanla çok sayıda potansiyel müşteriye sahip olduğu için şirketiniz için bir sosyal medya varlığı oluşturmak önemlidir.
Hangi sosyal medya reklamcılık hizmetlerini sunuyorsunuz?
Facebook, LinkedIn ve Instagram’da sosyal medya reklam hizmetleri sunuyoruz. Google’a reklam yerleştirmek istiyorsanız, bunu da sunuyoruz.
Sosyal Medya reklam türleri nelerdir?
Sosyal medya reklamları, metin reklamları, resim reklamları, mesaj reklamları, hikaye reklamları, atlıkarınca ve çok daha fazlası gibi farklı biçimlerde gelir.
SEO ve SEA arasındaki fark nedir?
SEO ve SEA birbirine çok benzer. Her ikisi de sizi arama motoru sayfası sonuçlarında daha üst sıralara çıkarmayı amaçlar. Fark yaklaşımdır. SEA ile Arama sonuçlarının en üstünde görünmek için ödeme yaparsınız, oysa SEO ile arama motorlarının web sitenizi sıralama biçimini etkileyen sayfa içi ve sayfa dışı faktörler üzerinde çalışırsınız. SEO uzun vadelidir, SEA kısa vadelidir, ancak birleştirilirse maksimum sonuç alırsınız.
Arama motoru reklamcılığının maliyeti nedir?
SEA kampanyası, işletmenizle ilgili anahtar kelimelere göre oluşturulur. Birisi o reklama tıkladığında, ödeme yaparsınız. SEA hizmetlerimizi kullanmanın maliyeti ise yaptığımız sürece bağlıdır. Ücretsiz danışma için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Arama motoru reklamcılığının amacı nedir?
Arama motoru reklamcılığının amacı, belirli anahtar kelimelere göre arama sayfası sonuçlarında üst sıralarda çıkarak daha fazla kişiye hızlı bir şekilde ulaşmaktır. Bu, daha fazla müşteri adayı oluşturmanıza ve daha fazla web sitesi trafiği elde etmenize yardımcı olur.
Reklam için en iyi arama motoru hangisidir?
Google, şüphesiz günde 4 milyardan fazla arama sorgusu ile. Google’a reklam yerleştirmek, arama reklamcılığında en etkili olanıdır.
Arama Motoru Reklamcılığının faydaları nelerdir?
Arama Motoru Reklamcılığının Avantajları Hızlı Sonuçlar Almak, Bütçe üzerinde tam kontrole sahip olmak, Ölçülebilir sonuçlar, Çeşitli müşteri hedefleme seçenekleri ve arama sonuçlarının en üstünde görüneceksiniz.