
Web sitenizi tanıtmanın ve Arama Motoru Sonuç sayfalarında daha üst sıralarda yer almanın Google’ın kendisine bir reklam yerleştirmekten daha iyi bir yolu var mı?
En İyi 4 SEO Google Ads hizmetiyle daha fazla trafik çekmek ve daha yüksek dönüşüm oranları oluşturmak için Google’ı etkili bir şekilde kullanın.
Google Reklamları nedir?
Halihazırda yapmıyorsanız, en azından PPC (Pay-per-click), ücretli Pazarlama, CPC (Cost-per-click) ve teklif vermeyi duymuş olmalısınız.
Google Ads’ün amacı budur.
Google Arama sonuçlarına veya belirli web sitelerine (Çevrimiçi Gazeteler, Bloglar…) ve hatta YouTube’a reklam yerleştirmek.
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) aslında tamamen organik trafikle ilgili olsa da, Arama Motoru Pazarlaması (SEO) ücretli trafik üretir. Bu iki yön birbirini tamamlayıcı niteliktedir.
Organik trafik almak iyidir, ancak paranız yetiyorsa neden ekstra ücretli trafik desteği almayasınız?
İnsanlar bir reklamı görüp, bir ürün veya hizmetle ilgili bir sayfaya gitmek için tıkladığında buna “izlenim” denir. Reklamverenler, insanların web sitelerini bu şekilde ziyaret etmelerini sağlamak için her tıklama (tıklama başına maliyet) için ödeme yapar. Google Reklamları, reklamverenlerin reklamlarını üst sıralara çıkarmaya çalıştıkları bir açık artırma gibi çalışıyor gibi görünüyor.

Neden Google Ads Hizmetlerine Yatırım Yapmalısınız?
Google Ads Hizmetlerine yatırım yapmanız için 8 ana neden vardır:
- Aynı anda birden çok anahtar kelimeyi hedefleme.
- Belirli kişileri hedefleyen reklamlar oluşturun.
- Markanızı, ortak web siteleri veya YouTube gibi diğer yönleriyle birlikte dünyanın en güçlü arama motorunda tanıtın.
- Minimum harcama yok, istediğiniz reklamı yerleştirebilir ve istediğiniz zaman bütçenize göre düzenleyebiliriz.
- Reklam koymak neredeyse anında.
- Yatırım getirinizi kolayca hesaplayabilir ve bütçenizi buna göre değiştirebilirsiniz.
- Hemen hedeflenen trafik
- Reklamlar kolayca düzenlenebilir
Uygun Maliyetli Google Reklamları Stratejimiz?
Uzun Kuyruklu Anahtar Kelimeler Ekleme
Anahtar Kelimeler İçin Teklifleri Değerlendirme
Birden Fazla Reklam Kullanın
Zamanlama ve Konum
Google Ads Hizmet Türleri
Uygulama Reklamları

Ürünleriniz veya hizmetleriniz arasında mobil uygulamanızda gezinmek daha kolaysa, Google’da uygulama yükleme sayfasına yönlendiren bir reklam koymak en iyisidir.
Google Alışveriş Reklamları

PPC uzmanlarımızla, ürünlerinizi potansiyel müşterilerinize başka yerlerde çevrimiçi gezinirken ve alışveriş yaparken sergileyebilirsiniz. Ürünlerinizden bazılarını pirinçleriyle birlikte görebilirler ve gördüklerini beğenirlerse doğrudan çevrimiçi mağazaya gidebilirler.
Görüntülü Reklamlar

Neden bir gazete sitesinin veya hobi sitesinin veya insanların vakit geçirdiği herhangi bir şeyin üstüne, soluna, sağına, altına bir afiş asmıyorsunuz? Ürünleriniz yeterince ilginçse, sonunda bu okuyucuların dikkatini çekecektir. Adından da anlaşılacağı gibi, Görüntülü Reklamlar, ürünlerinizi sergileyin.
Video Reklamlar

Bildiğiniz gibi, dünya çapında 2 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan YouTube’un sahibi Google’dır, artık herkes YouTube Premium’a sahip değil ve bazıları gerçekten reklam izlemek zorunda kalıyor. Ekibimiz, bu kullanıcılardan birinin izlediği alakalı bir videoya markanızın reklamını yerleştirebilir.
En İyi 4 SEO’ya Sahip Google Ads Hizmetleri
Etkisiz olduğu düşünülen reklamlara daha fazla para harcamak yerine neden Google Reklamlarınızı bize bırakmıyorsunuz? Size daha iyi bir yatırım getirisi sağlayacak Google Ads kampanyalarına biraz SEO uzmanlığı dokunuşu ekleyeceğiz.
İlgili potansiyel müşterilerden size değerli trafik çekmeye odaklanıyoruz. Her şey etkili reklam seçimi ve yerleşimi ile ilgilidir.
Google Ads Hizmetlerimiz şunları içerir:
- Anahtar kelime araştırması ve seçimi
- Rekabetçi araştırma
- Metin ve görsel Reklam oluşturma
- PPC maliyet yönetimi
- Aylık rapor
Google Ads Hizmetleri SSS
Google Reklamları, hem küçük hem de büyük işletmeler için benzer şekilde çalışır. Google arama sonuçları sayfasının üstüne ücretli bir reklam yerleştirerek, kullanıcının girdiği sorguya göre web siteniz en üstte görünecektir. Bu, markanıza daha fazla görünürlük ve büyüme fırsatı verir.
Google Reklamlarının maliyeti tıklama sayısı ile ölçülür. Birisi reklamınıza her tıkladığında para ödersiniz.
Size aylık veya iki haftalık raporlar sunarken, Google reklamlarınız için kapsamlı anahtar kelime araştırması ve seçiminin yanı sıra rakiplerinizi analiz etme ve reklam maliyetlerinizi yönetme olanağı sunuyoruz.
Dört ana Google ds hizmeti türü vardır: Uygulama Reklamları (izleyicilerin doğrudan indirme sayfasına gitmesini sağlayan mobil uygulamanızın reklamını yapmak). Alışveriş Reklamları (potansiyel müşterilere başka bir yere göz atarken ve çevrimiçi alışveriş yaparken ürünlerinizi gösterin) Görüntülü Reklamlar (bir web sitesinde üstte veya solda veya herhangi bir yerde banner’lar) ve son olarak, YouTube’da video reklam yayınlamak gibi Video Reklamlar Google’a ait bir şirket.
Ücretsiz Danışmanlık Alın
5307767430
Web Siteniz İçin Fiyat Teklifi ve Ücretsiz SEO Teşhisi Almak İçin Hemen Bize Ulaşın.