Reklam Standartları – Best4SEO

Reklam Standartları

Genel Bakış

Reklam Standartlarımızı anlama
Reklam Standartlarımız, izin verdiğimiz reklam içeriği türleri ve yasakladığımız reklam içeriği türleri hakkında ilke detayı ve rehberliği sağlar. Reklamverenler bir sipariş verdiğinde; her bir reklam, ilkelerimize göre incelenir. Reklam Standartlarımız; bir İşletme Hesabına veya hesabın varlıklarına (bir reklam hesabı, Sayfa veya kullanıcı hesabı) reklam kısıtlamaları getirilmesiyle sonuçlanabilecek reklamveren davranışları hakkında da rehberlik sağlar.

Reklamınızın yanlışlıkla reddedildiğini ya da İşletme Hesabınızın veya içindeki varlıkların yanlışlıkla kısıtlandığını düşünüyorsanız Hesap Kalitesi kısmında kararın incelenmesini talep edebilirsiniz.

Sık sık karışıklık yaşanan noktalar
İlkelere uygun ve kullanıcı dostu bir reklam deneyimi oluşturmanıza yardımcı olmak için sık sık karışıklık yaşanan noktaları vurguladık. Şunlar hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki bağlantılara tıklayabilirsiniz:

Gizlilik İhlalleri ve Kişisel Nitelikler

Müstehcen içerikler

İşletme varlıklarına getirilen reklam kısıtlamaları

  1. Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi reklam ilkelerinin prensipleri
    Reklamverenler, Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi topluluğuna birçok farklı yoldan katkıda bulunur. Yeni ürün ve hizmetleri vurgulamak veya olay ve meselelere dikkat çekmek bunlardan bazılarıdır. Hem reklam araçlarımızı kullanan işletmeleri ve kuruluşları emniyette tutmak hem de ürün ve hizmetlerimizi kullanan herkese samimi bir ortam sunmak amacıyla, Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi teknolojilerinde izin verilen şeylere rehberlik etmesi için Reklam Standartları belirledik.

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi teknolojilerinde reklam yayınlayan reklamverenler, Topluluk Standartlarımıza ve Reklam Standartlarımıza uymalıdır. Buna ek olarak, Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’daki reklamverenler Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi Topluluk Kuralları’na uymak zorundadır.

Reklam ilkelerimizin prensipleri
İlkelerimize şirketimizin temel değerleri ve aşağıdaki prensipler yön verir:

İNSANLARI EMNİYETSİZ VE AYRIMCI UYGULAMALARDAN KORUMA
İlkelerimiz, tüm reklamverenlerin kendi yetki bölgelerindeki yasalara uymasını, ayrımcı uygulamalar yürütmemesini ve yasadışı ya da güvensiz maddeler satmamasını şart koşar.

İNSANLARI DOLANDIRICILIKTAN VE SAHTEKARLIKTAN KORUMA
İlkelerimiz, insanların parasını veya kişisel bilgilerini ele geçirme amacı taşıyanlar dahil olmak üzere, reklamların aldatıcı veya yanıltıcı uygulamalar kullanan ürün, hizmet, sistem veya tekliflerin tanıtımı yapmasını yasaklar.

OLUMLU KULLANICI DENEYİMLERİNİ ARTIRMA
İnsanlar Akışlarında takip etmedikleri Sayfaların veya hesapların reklamlarını görebileceğinden, teknolojilerimizdeki reklamların insanları genel deneyimden uzaklaştırmamasını sağlamak istiyoruz. Bu nedenle; şok edici, sansasyonel veya aşırı şiddet barındıran içerikler, yetişkinlere yönelik belirli içerikler ve küfür barındıran reklamları yasaklıyoruz. Diyet, zayıflama ve diğer sağlık ürünlerinin tanıtımını yapmak için kişinin kendisini olumsuz algılamasını sağlamaya çalışan veya bunu ima eden içerikler gibi diğer uygunsuz materyalleri de yasaklıyoruz.

ŞEFFAFLIĞI ARTIRMA
Reklamları daha şeffaf hale getirmek ve gördükleri reklamlar hakkında insanlara daha fazla bilgi sunmak için büyük çaba sarf ediyoruz. Reklam Kütüphanemiz, uygulama ve hizmetlerimizde şu anda yayınlanmakta olan tüm reklamların görülmesini sağlar. Harcama aralığı, reklamı kimlerin gördüğü ve reklamlardan hangi kişi ve kuruluşların sorumlu olduğu dahil olmak üzere; sosyal meselelerle, seçimlerle veya siyasetle ilgili reklamlar hakkında ek bilgiler de sunar. Bu konular hakkındaki reklamlar aktif olup olmamaları fark etmeksizin görülebilir ve 7 yıl boyunca Reklam Kütüphanesi’nde saklanır. Reklamverenlerin hesap verebilir olmasını sağlamak amacıyla, insanlar tüm Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi Sayfalarında bulunan Bilgiler ve Reklamlar kısmına tıklayarak Sayfanın yayınlamakta olduğu tüm aktif reklamları görebilir.

İlkelerimizin uygulanması
İlkelerimizi uygulamak için çoğu zaman otomatik, bazen de manuel değerlendirme süreçleri yürütüyoruz. Reklamları tek tek değerlendirmenin yanı sıra, reklamveren davranışlarını da izler ve inceleriz ve Reklam Standartlarımıza, Topluluk Standartlarımıza veya diğer Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi ilke ve koşullarına uymayan hesapları kısıtlayabiliriz. Değerlendirme sürecimiz tüm ilke ihlallerini saptayamayabilir, reklamlar değerlendirmeye ve yeniden değerlendirmeye tabi kalmaya devam eder ve her zaman ilkelerimizi ihlal ettiği için reddedilebilir. Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi Reklam Standartları’nda, Hizmet Koşullarımızda, yürürlükteki diğer tüm koşul ve kurallarda, yerel yasa ve yönetmeliklerde ve geçerliyse reklam özdenetim kanunlarında belirtilen ilkelerimizi anlamak ve bunlara uymak reklamverenin sorumluluğundadır. Reklamları reddedilen reklamverenlere genellikle reklamlarını düzenlemeleri ve uygun hale getirmeleri için fırsat verilir ve reklamlarının yanlışlıkla reddedildiğini düşünenler tekrar değerlendirme talep edebilir.

İnsanlar, ilkelerimizi ihlal ettiğini düşündüğü reklamları şikayet edebilir. Bir reklamın Akışlarında neden göründüğüne ilişkin detayları görmeleri ve Reklam Tercihleri aracımız sayesinde Akışlarında gördükleri reklamları kontrol altında tutmaları da mümkündür.

  1. Reklam değerlendirme süreci
    Reklam değerlendirme sistemimiz, reklamları ve işletme varlıklarını ilkelerimiz doğrultusunda kontrol ederken öncelikli olarak otomatik araçlardan yararlanır. Reklam değerlendirme sürecimiz, reklamlar yayına girmeden önce otomatik olarak başlar ve genellikle 24 saat içinde tamamlanır; ancak bazı durumlarda bu süre uzayabilir. Bu değerlendirme sırasında, reklam durumu “Değerlendirmede” olur. Ayrıca, reklamlar yayına girdikten sonra bile yeniden değerlendirilebilir. İşletme Yardım Merkezimizden daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Neler değerlendirilir?
Reklam değerlendirme sistemi, reklamları ilkelerimizin ihlali açısından değerlendirir. Bu değerlendirme süreci, bir reklamın görsel, video, metin ve hedefleme bilgisi gibi özel bileşenlerinin yanı sıra, reklamla ilişkilendirilen yönlendirme sayfası veya diğer yönlendirme hedeflerini ve başka bilgileri kapsayabilir.

İşletme varlığı değerlendirmesi
Bir reklamverenin İşletme Hesabını veya varlıklarını (reklam hesapları, Sayfalar ve kullanıcı hesapları) da değerlendiririz ve gerektiğinde işlem yaparız. Değerlendirmemiz kapsamında, hesabın veya içindeki varlıkların ilkelerimizi ihlal edip etmediğine bakarız.

Değerlendirme sonucu
Değerlendirme sürecinin herhangi bir noktasında ihlal tespit edilirse reklam reddedilir ve İşletme Hesabı veya içindeki varlıklar kısıtlanır. Reklamların düşük kalitede olması ilkelerimizi ihlal etmez ama performansı etkileyebilir. Kalitenin reklamınızı nasıl etkileyebileceğine dair daha fazla bilgiyi İşletme Yardım Merkezimizden alabilirsiniz.

Bir İşletme Hesabı veya içindeki varlıklar (reklam hesabı, Sayfa veya kullanıcı hesapları) kısıtlanırsa o hesap veya varlık teknolojilerimiz genelinde reklam vermek üzere kullanılamaz. Bir kullanıcı hesabının bir İşletme Hesabında veya reklam hesabında reklam vermesi kısıtlansa bile söz konusu hesapların diğer üyelerinin reklam vermeye devam etmesi mümkün olabilir.

Reklamların yeniden değerlendirilmesi
Reklamlar, her zaman değerlendirmeye ve yeniden değerlendirmeye tabidir ve her zaman ilkelerimizi ihlal ettiği için reddedilebilir veya kısıtlanabilir. İlkelerimizi anlamak ve bunlara uymak sizin sorumluluğunuzdadır.

  1. Reklamınızın reddedilmesi veya işletme varlığınızın kısıtlanması durumunda yapabilecekleriniz

Yeni bir reklam oluşturma veya reklamı düzenleme
Yeni bir reklam oluşturabilir ya da reklamınızı ilkelerimize uyacak biçimde düzenleyebilirsiniz. Bu reklamlar, yeni reklam olarak kabul edilir ve reklam değerlendirme sistemimiz tarafından değerlendirilir. Düzenleme adımları için bu sayfaya göz atın.

Yeni bir değerlendirme talep etme
Reklamın, reklam hesabının, kullanıcı hesabının, Sayfanın veya İşletme Hesabının yanlışlıkla reddedildiğini veya kısıtlandığını düşünüyorsanız Hesap Kalitesi kısmında kararın değerlendirilmesini talep edebilirsiniz.

Topluluk standartları
Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi Topluluk Standartları ve Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi Topluluk Kuralları, Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi teknolojilerinde nelere izin verilip nelere verilmediğini ana hatlarıyla belirtir.

Topluluk Standartları

Reklamlar Topluluk Standartlarımıza uymalıdır. Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’daki reklamlar Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi Topluluk Kuralları’na uymak zorundadır.

Kabul edilmeyen içerikler
Yasadışı olan veya teknolojilerimizi kullanan kişilerin kabul edilemez bulduğu içerikler.

Çocukların Cinsel ve Cinsel Olmayan İstismarı, Çocuk Çıplaklığı

Reklamlar, çocukları cinsel açıdan istismar eden veya tehlikeye atan içerikler barındıramaz. Çocuklara yönelik açık bir istismar durumunu fark ettiğimizde, bu durumu geçerli yasalar uyarınca Ulusal Kayıp ve İstismara Uğramış Çocuklar Merkezi’ne (NCMEC) bildiririz.

Zarara Yol Açma Amaçlı Organizasyon ve Suça Teşvik Etme

Reklamlar başka insanlara, işletmelere, varlıklara veya hayvanlara yönelik belirli suç faaliyetlerini veya zararlı eylemleri kolaylaştıramaz, organize edemez, teşvik edemez veya kabul edemez.

Tehlikeli Örgütler ve Kişiler

Reklamlar, Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi tarafından Tehlikeli Örgütler ve Kişiler olarak belirlenmiş kişilere veya gruplara ilişkin övgü, destek veya temsil içermemelidir.

Ayrımcı Uygulamalar

Reklamlar ırk, etnik köken, ten rengi, milli köken, din, yaş, cinsiyet, cinsel yönelim, cinsel kimlik, aile durumu, engellilik hali veya tıbbi ya da genetik hastalık gibi kişisel nitelikleri nedeniyle insanlara ayrımcılık yapamaz veya ayrımcılığı teşvik edemez.

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi, reklamverenlerin reklam ürünlerini insanlara ayrımcılık yapma amacıyla kullanmasını yasaklamaktadır. Bu nedenle reklamverenler (1) hedef kitle seçme araçlarımızı (a) reklamlarıyla belirli grupları haksız olarak hedeflemek (bkz. Hedefleme hakkındaki reklam ilkesi) ya da (b) belirli kişi gruplarını reklamlarını görmekten haksız olarak hariç tutmak üzere kullanamaz veya (2) reklamlarında ayrımcılık barındıran içeriklere yer veremez. Reklamverenlerin ayrıca ayrımcılığı yasaklayan ilgili kanunlara da uyması gerekmektedir (bkz. Yasadışı Ürün veya Hizmetler hakkındaki reklam ilkesi). Buna barınma, istihdam, kredi gibi durumlarla bağlantılı olarak belirli kişi gruplarına karşı ayrımcılık yapmayı yasaklayan yasalar da dahildir.

Kredi, konut veya istihdam reklamları yayınlayan ve Amerika Birleşik Devletleri’nde bulunan ya da Amerika Birleşik Devletleri’ni, Kanada’yı veya Avrupa’nın belirli kısımlarını hedefleyen reklamverenler, bu seçenek kullanıma sunulduğunda bu reklamları Özel Reklam Kategorisi olarak tanımlamalı ve onaylanmış hedefleme seçenekleriyle yayınlamalıdır.

Amerika Birleşik Devletleri’ndeki ayrım gözetmeme yasalarına ilişkin ek bilgi ve kaynaklar:

ABD İskan ve Şehircilik Bakanlığı
ABD Eşit İstihdam Fırsatı Komisyonu
Finansal Tüketici Koruma Bürosu
ABD İnsan Hakları Birliği (ACLU)
İnsan Hakları Konulu Liderlik Konferansları
Adalet Bakanlığı – İnsan Hakları Bölümü
Ulusal Adil Barınma Birliği

Sorumluluk reddi: Bu kılavuz, yasal tavsiye yerine geçmez. Durumunuza özgü tavsiyeler almak için bir hukuk uzmanına danışın.

Nefret Söylemi

Reklamlar, insanlara korunan özellikler olarak adlandırdığımız ırk, etnik köken, milli köken, engellilik durumu, dini inanç, sınıf, cinsel yönelim, cinsiyet, cinsel kimlik ve ciddi bir hastalık gibi özelliklerinden dolayı doğrudan saldırıda bulunamaz.

İnsan İstismarı

Reklamlar insan ticareti de dahil olmak üzere insan istismarını kolaylaştıran veya koordine eden içerikler barındıramaz.

Yerel Yasalara Aykırı İçerik, Ürün veya Hizmetler

Bir devlet, bir mahkeme emri, sivil toplum kuruluşları veya vatandaşlar tarafından yerel yasaları ihlal ettiği bildirilen reklamlar kaldırılabilir.

Yanlış Bilgiler

Reklamlar, Yanlış Bilgiler Topluluk Standardına uymalıdır.

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi, üçüncü taraf haber doğrulayıcılar tarafından çürütülmüş içerikler barındıran reklamları yasaklamaktadır. Asılsız olduğu belirlenen bilgileri tekrar tekrar yayınlayan reklamverenlerin Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi teknolojilerinde reklam yayınlama imkanları kısıtlanabilir. Haber doğrulama programımız hakkında .

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi olarak, Topluluk Standartlarımızı ihlal eden reklamları da kaldırırız.

Aşıdan Vazgeçirme

Reklamlar insanları aşıdan vazgeçirmemeli veya aşı karşıtlığı yapmamalıdır.

Dolandırıcılık, Sahtekarlık ve Aldatıcı Uygulamalar
İnsanları aldatabilecek veya yanıltabilecek içerikler.

Dolandırıcılık, Sahtekarlık ve Aldatıcı Uygulamalar

Reklamlar, Dolandırıcılık, Sahtekarlık ve Aldatıcı Uygulamalar Topluluk Standardına uymalıdır.

Kabul Edilmeyen İş Uygulamaları

Reklamlar, insanların parasını veya kişisel bilgilerini ele geçirme amacı taşıyanlar dahil olmak üzere aldatıcı veya yanıltıcı olduğu belirlenmiş uygulamalar kullanan ürün, hizmet, sistem veya tekliflerin tanıtımı yapamaz.

Sistemleri Aşma

Reklamlar, reklam değerlendirme sürecimizi aşmayı hedefleyen taktikler kullanmamalıdır. Buna, reklamın içeriklerini veya hedef (yönlendirme) sayfasını gizlemeye çalışan teknikler dahildir. Yasakladığımız diğer reklamveren davranışlarını burada görebilirsiniz.

Kısıtlı ürün ve hizmetler
İnsanların sağlık ve emniyetini olumsuz etkileyebilecek içerikler.

Alkol

Alkol ürünlerinin tanıtımını yapan veya bunlara atıfta bulunan reklamlar ilgili tüm yasalara, zorunlu veya kabul görmüş sektör kurallarına, ruhsatlara ve tasdiklere uymalı ve Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’nın hedefleme gerekliliklerine ve ilgili yerel yasalara uygun yaş ve ülke hedefleme kriterlerini içermelidir. İlkelerimizin alkol ürünlerinin tanıtımını yapan veya bunlara atıfta bulunan reklamları, yerel yasalar gereği bazı ülkelerde yasakladığını unutmayın.

Reklamverenler, reklamlarını yasal gerekliliklere uygun olarak hedeflemek dahil olmak üzere geçerli tüm yasalara uymalıdır. Minimum olarak, reklamlar ile 18 yaşından küçük kişiler hedeflenemez.

Krizlerin ve Tartışmalı Olayların Ticari İstismarı

Reklamlar krizleri veya tartışmalı olayları ticari amaçlar için kullanan içerikler barındıramaz.

Flört Reklamları

Flört hizmetlerinin reklamlarına sadece önceden yazılı izin alınması koşuluyla izin verilir. Bu reklamlar flört reklamlarına ilişkin hedefleme koşullarına ve flört reklamı kurallarımıza uymalıdır. İzin gerekliliklerine ilişkin detayları burada bulabilirsiniz. İzin almak için lütfen bu formu doldurarak başvuru sürecini başlatın.

Tehlikeli Ürün ve Materyaller

Reklamlar tehlikeli ürün ve materyallerin satışına ilişkin tanıtım yapamaz. Reklamverenler, Reklam Standartlarımıza ek olarak, Topluluk Standartlarımıza da uymalıdır.

Sağlık ve Zindelik

Bu ilke, iki farklı kategorideki reklamları kapsar: Zayıflama Amaçlı ve Kozmetik Ürün ve Prosedürler ile Cinsel Ürünler ve Üreme Sağlığı.

Zayıflama Amaçlı ve Kozmetik Ürün ve Prosedürler

Diyet, sağlık veya zayıflama ürün ve hizmetlerinin tanıtımının yapıldığı veya pazarlandığı reklamlarda en az 18 yaş veya üzeri kişiler hedeflenmelidir.

Kozmetik ürün, prosedür veya ameliyatların tanıtımının yapıldığı veya pazarlandığı reklamlarda en az 18 yaş veya üzeri kişiler hedeflenmelidir.

Reklamlar diyet, zayıflama, kozmetik prosedürler veya diğer sağlık ürünlerinin tanıtımını yapmak için kişinin kendisini olumsuz algılamasını sağlamaya çalışamaz veya bunu ima edemez ve kişinin arzulaması gereken tek bir mükemmel vücut tipinin veya görünümün var olduğunu beyan edemez.

Tarihi Eserler

Reklamlar tarihi eserlerin satışına ilişkin tanıtım yapamaz. Reklamverenler, Reklam Standartlarımıza ek olarak, Topluluk Standartlarımıza da uymalıdır.

Vücut Bölümlerinin ve Vücut Sıvılarının Satışı

Reklamlar insan vücudu parçalarının veya sıvılarının satışına ilişkin tanıtım yapamaz. Reklamverenler, Reklam Standartlarımıza ek olarak, Topluluk Standartlarımıza da uymalıdır.

Nesli Tükenmekte Olmayan Canlı Hayvanların ve Nesli Tükenmekte Olan Türlerin Satışı

Reklamlar tehdit altındaki, nesli tükenmiş veya nesli tükenmekte olan türlerden elde edilmiş ürünleri tanıtamaz, bağışlayamaz ve hediye edemez. Buna hem yabani hayvanlar hem de bitkiler dahildir.

Reklamlar, satışın veya takasın niteliğinin net olmadığı muğlak bağlamlar dahil olmak üzere, nesli tükenmekte olmayan canlı hayvanların kişiler arası satışının veya takasının tanıtımını yapamaz.

Reklamlar nesli tükenmekte olmayan canlı hayvanları sadece bağış, sahiplendirme veya sahiplenme bağlamında teklif edebilir.

Reklamverenler, Reklam Standartlarımıza ek olarak, Topluluk Standartlarımıza da uymalıdır.

Tütün Ürünleri ve İlgili Ürünler

Reklamlar tütün veya nikotin ürünlerinin ve ilgili araç gereçlerin satışına veya kullanımına ilişkin tanıtım yapamaz. Reklamlar; elektronik sigaralar, buharlaştırıcılar, sigara içme hissi veren diğer ürünler ve tütün veya nikotin ürünleriyle kullanılmak üzere tasarlanmış olan diğer ürünler gibi Elektronik Nikotin tüketme cihazlarının tanıtımını yapamaz. Reklamlar sadece Dünya Sağlık Örgütü veya ABD Gıda ve İlaç Kurumu (FDA) tarafından onaylanmış olan sigara bırakma ürünlerinin tanıtımını yapabilir ve ilgili tüm yerel yasalara ve zorunlu veya kabul görmüş sektör kurallarına ve yönergelerine uymalıdır.

Silah, Cephane veya Patlayıcılar

Reklamlar silah, cephane veya patlayıcıların satışına veya kullanımına ilişkin tanıtım yapamaz. Silah modifiye aksesuarlarının reklamları buna dahildir.

Uyuşturucular ve İlaçlar

Reklamverenler, tamamen Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’nın kendi takdirine bağlı olarak belirlenmek üzere; yasadışı veya rekreasyonel ilaç, ürün veya takviyelerin satışının veya kullanımının tanıtımını yapan reklamlar yayınlayamaz. Reçeteli ilaçların, reçetesiz satılan ilaçların ve esrardan elde edilen ürünlerin tanıtımını yapan reklamlar, aşağıdaki ilkede ana hatlarıyla belirtilen gerekliliklere uymalıdır.

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi teknolojilerinde reklam yayınlayan reklamverenler, Reklam Standartlarımıza ek olarak Topluluk Standartlarımıza da uymalıdır.

Uyuşturucu ve Alkol Bağımlılığı Tedavisi

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi, Amerika Birleşik Devletleri’ndeki insanları hedefleyerek bağımlılık tedavisi reklamları yayınlamak isteyen reklamverenlerin LegitScript sertifikalı olmasını ve reklam verme izni için Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’ya başvuru yapmasını zorunlu kılar.

Reklamverenler, LegitScript sertifikası için buradan başvuru yapabilir.

Finans ve Sigorta Ürünleri ve Hizmetleri

Kredi kartlarının, kredilerin veya sigorta hizmetlerinin tanıtımını yapan reklamlar 18 yaş ve üstü kişilere hedeflenmelidir ve hiçbir kişisel kimlik bilgisinin veya belirli türde finansal bilgilerin girilmesini talep etmemelidir.

Finansal ürün ve hizmetlerin tanıtımını yapan reklamverenler, gerekli olduğu yerlerde ilgili düzenleyici kurumlardan yetki aldıklarını kanıtlamak zorundadır ve bu yetkilendirme Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi tarafından değerlendirmeye tabidir. Reklamverenler, yasaların belirlediği açıklama gerekliliklerine de uymak zorundadır.

Yetkilendirme süreci hakkında daha fazla bilgiyi İşletme Yardım Merkezimizde bulabilirsiniz.

Kripto Para Ürün ve Hizmetleri

Reklamlar, önceden iznimiz olmadığı sürece kripto para alım-satım platform veya yazılımlarının ve kripto paraların para kazandırmasını, yeniden satılmasını, takas edilmesini veya stake edilmesini mümkün kılan ilgili hizmet ve ürünlerinin tanıtımını yapamaz. Başvurmak için lütfen buraya tıklayın. Daha fazla bilgi için İşletme Yardım Merkezimize göz atın.

Çevrimiçi Kumar ve Oyunlar

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi, çevrimiçi kumar ve oyunlar kavramını, parasal değeri olan herhangi bir şeyin herhangi bir katılım ve ödül yöntemi olarak dahil edildiği her türlü ürün veya hizmet olarak tanımlar. Çevrimiçi kumar ve oyunların tanıtımını yapan reklamlara sadece önceden yazılı iznimizin alınması koşuluyla izin verilir. Yetkili reklamverenler tüm geçerli yasalara uymalı ve Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’nın hedefleme gereklilikleriyle tutarlı hedefleme kriterleri kullanmalıdır. Minimum olarak, reklamlar ile 18 yaşından küçük kişiler hedeflenemez. İşletme Yardım Merkezimizde .

Uygunsuz içerikler
Olumsuz deneyimlere yol açabilecek içerikler.

Yetişkin Çıplaklığı ve Cinselliği

Reklamlar, Yetişkin Çıplaklığı ve Cinselliğine İlişkin Topluluk Standartları’na uymalıdır. Reklamlar, yetişkin çıplaklığı ve cinselliği içeremez. Çıplaklık, insanların müstehcen veya cinsellik çağrıştıran pozisyonlardaki tasvirleri veya cinsellik çağrıştıran faaliyetler bunlara dahildir.

Yetişkinlerin Cinsel İstismarı

Reklamlar, Yetişkinlerin Cinsel İstismarı Topluluk Standardına uymalıdır. Rıza dışı cinsel eylemlerde bulunulmasına olanak sağlamamak amacıyla, reklamlar rızası olmayan kişilerle girilen cinsel eylemleri gösteremez, savunamaz ya da organize edemez.

Yetişkinlere Yönelik Cinsel İlişki Talebi ve Cinsel İçerikli Dil

Reklamlar yetişkinler arasında cinsel ilişkilere veya ticari cinsel hizmetlere olanak sağlayan ya da pornografik içerikler teklif eden içerikler barındırmamalıdır. Buna ek olarak, cinsel içerikli dil kullanımını da kısıtlarız.

Zorbalık ve Taciz

Reklamlar, tanınmış kişileri ve özel şahısları aşağılama veya küçük düşürme niyeti taşıyan saldırılar içeremez. Ayrıca kullanıcının statüsü ne olursa olsun 18 yaşın altındaki kişiler için daha fazla koruma sağlarız.

Küfür

Reklamlarda küfür bulunamaz.

Gizlilik İhlalleri ve Kişisel Nitelikler

Reklamlar, Gizlilik İhlalleri Topluluk Standardına uymalıdır. Reklamlar, kullanıcılar hakkında özel bilgileri paylaşan veya isteyen içerikler barındıramaz. Reklamlar ayrıca kişisel nitelikler belirten veya ima eden içerikler barındıramaz. Bir kişinin ırkı, etnik kökeni, dini, inanışları, yaşı, cinsel yönelimleri veya uygulamaları, cinsel kimliği, engellilik durumu, fizik veya ruh sağlığı (tıbbi rahatsızlıklar dahil), mali zorluk yaşama durumu, oy kullanma durumu, sendika üyeliği, sabıka kaydı veya adının doğrudan veya dolaylı olarak belirtilmesi ya da ima edilmesi bunlara dahildir.

Şiddet İçeren ve Sansürlenmemiş İçerik

Reklamlarda şok edici, sansasyonel veya aşırı şiddet barındıran içerikler bulunmamalıdır.

İntihar, Kendine Zarar Verme ve Yeme Bozuklukları

Reklamlar İntihara, Kendine Zarar Vermeye ve Yeme Bozukluklarına İlişkin Topluluk Standartları’na uymalıdır. Reklamlar, bağlamı ne olursa olsun intiharı, kendine zarar vermeyi veya yeme bozukluklarını teşvik etmemelidir. Viral görüntüler ve illüstrasyonlar gibi kurgusal içerikler ve bu nitelikteki her türlü sansürlenmemiş içerik buna dahildir. Reklamlar ayrıca intihar, kendine zarar verme veya yeme bozukluğu kurbanlarıyla veya mağdurlarıyla alay etmemeli ve intihar, kendine zarar verme veya yeme bozukluğu olaylarının gerçek zamanlı tasvirlerini de barındırmamalıdır.

Fikri mülkiyet ihlalleri
Üçüncü bir tarafın veya Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’nın fikri mülkiyet haklarını ihlal eden içerikler.

Üçüncü Taraf Fikri Mülkiyet İhlali

Reklamlar; telif hakkı, ticari marka hakkı veya diğer yasal haklar dahil olmak üzere üçüncü bir tarafın fikri mülkiyet haklarını ihlal edecek içerikler barındıramaz. Bunlarla sınırlı olmamak üzere orijinal ürünü taklit etmek için başka bir şirketin ticari markasını (adını veya logosunu) ve/veya şirkete ait ürünlerin belirgin özelliklerini kopyalayan ürünler gibi taklit ürünlerin satışına ilişkin tanıtımlar buna dahildir.

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’nın Fikri Mülkiyet Lisanslarını Kullanma

Reklamlar, Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’nın Fikri Mülkiyetini ve Lisanslarını Kullanma Topluluk Standardına uymalıdır

Reklamlar, Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’nın Fikri Mülkiyetini ve Lisanslarını; Topluluk Standartları’nı ve Marka Kaynak Merkezi’ndeki kuralları ihlal edecek şekilde kullanamaz.

Sosyal meselelerle, seçimlerle veya siyasetle ilgili reklamlar
Sosyal meselelerle, seçimlerle veya siyasetle ilgili görüşlerin tanıtımını yapan içerikler.

Sosyal Meselelerle, Seçimlerle veya Siyasetle İlgili Reklamlar

Reklamverenler, ilgili tüm yasalara ve Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi tarafından şart koşulan yetkilendirme sürecine uygun olmaları halinde sosyal meselelerle, seçimlerle veya siyasetle ilgili reklamlar yayınlayabilirler. Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi sosyal meselelerle, seçimlerle veya siyasetle ilgili reklamları kısıtlayabilir. Ek olarak, seçimlerle ilgili bazı içerikler oy kullanımı öncesinde yerel yasalar tarafından yasaklanabilir ya da belirli bölgelerde kaldırılabilir. Daha fazla bilgi için buraya tıklayın.

Ürüne ve formata özgü ilkeler
Formata özgü ilave gerekliliklerle ilişkili içerikler.

Video Reklamları

Video reklamları ve diğer dinamik reklam türleri, Topluluk Standartları ve aşağıdaki ilkeler de dahil olmak üzere bu Reklam Standartları’nda listelenen kuralların tamamına uymalıdır:

Dikkat Dağıtan İçerikler
Videolar ve benzer diğer dinamik reklam türleri, yanıp sönen ekranlar gibi aşırı rahatsız edici taktikler kullanmamalıdır.

Eğlenceyle İlgili Kısıtlamalar
Film fragmanları, TV programları, video oyunu fragmanları ve diğer benzer içeriklere ilişkin reklamlara sadece önceden Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi’dan yazılı izin alınması koşuluyla izin verilir ve bu reklamlar 18 yaş veya üzeri kişileri hedeflemelidir. Bu reklamlarda, aşağıdaki içeriklerin aşırı ölçüde tasvirine izin verilmez:

Uyuşturucu ve alkol kullanımı

Yetişkinlere yönelik içerikler

Küfür

Şiddet ve kan

Potansiyel Müşteri Reklamları

Reklamverenler, önceden yazılı iznimiz olmadan potansiyel müşteri reklamlarında aşağıdaki bilgi türlerini talep eden sorular oluşturamaz.

Hedefleme

Reklamverenler hedefleme seçeneklerini kişilere karşı ayrım yapmak ya da onları taciz etmek, kışkırtmak veya küçümsemek ya da yağmacı reklam uygulamalarında bulunmak için kullanamaz.

Reklamlarında özel hedef kitleler kullanmayı seçen reklamverenler, hedef kitle oluştururken ilgili koşullara uymak zorundadır.

Alaka Düzeyi

Reklamlar; reklamı yapılan şirketi, ürünü, hizmeti veya markayı açıkça temsil etmelidir.

Reklam metni, görseli veya diğer medyalar dahil tüm reklam bileşenleri, sunulan ürün veya hizmetle alakalı olmalıdır.

Reklamda tanıtımı yapılan ürün ve hizmetler, yönlendirme sayfasında tanıtımını yapılanlarla eşleşmelidir. Reklam kalitesine ilişkin performansı iyileştirebilecek en iyi uygulamalar hakkında .

Markalı İçerikler

Markalı içeriklerin tanıtımını yapan reklamlarda öne çıkarılan üçüncü taraf ürün, marka veya iş ortağı, markalı içerik aracı kullanılarak etiketlenmelidir. Reklamlar içerisindeki markalı içerikler, bir değişim değeri karşılığında iş ortaklarını öne çıkaran veya iş ortaklarından etkilenen içerik üreticilere veya yayıncılara ait içerikler olarak tanımlanır. Reklamverenler, markalı içerik entegrasyonlarının tanıtımını yaparken markalı içerik aracını kullanmalıdır (lütfen buraya tıklayarak öne çıkarılan üçüncü taraf ürünü, markayı veya iş ortağını etiketleme hakkında ).

Aşağıdaki ilkelerin ihlal edilmesi halinde, ilkelerimizi ihlal eden reklamları reddetmenin yanı sıra, reklamverenin İşletme Hesabını veya varlıklarını (reklam hesapları, Sayfalar ve kullanıcı hesapları gibi) değerlendirir ve reklam verme imkanını kısıtlamak gibi işlemler uygularız. Reklam hesabınızın, kullanıcı hesabınızın, Sayfanızın veya İşletme Hesabınızın yanlışlıkla kısıtlandığını düşünüyorsanız Hesap Kalitesi’ne giderek kararın gözden geçirilmesini talep edebilirsiniz.

Hesap Bütünlüğü

İşletme varlıkları, Hesap Bütünlüğü Topluluk Standardına uymalıdır.

Siber Güvenlik

Reklamlar, Siber Güvenlik Topluluk Standardına uymalıdır. Reklamlar, başkalarının hassas bilgilerini ele geçirmek için şifre tuzağı veya sosyal mühendislik teknikleri kullanmamalı, ayrıca kötü amaçlı yazılımlar ve casus yazılımlar gibi kötü amaçlı kodların tanıtımını yapmamalı ve bunlara bağlantı vermemelidir.

Spam

Reklamlar, Spam Topluluk Standardına uymalıdır.

Kullanıcı İstekleri

İşletme Varlıklarının Kaldırılması Yönündeki İstekler, Kullanıcı İstekleri Topluluk Standardına uymalıdır.

Veri kullanım kısıtlamaları

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi veya Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi reklamınızdan topladığınız, aldığınız veya türettiğiniz tüm reklam verilerinin (“Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi reklam verileri”) yalnızca sizin adınıza hareket eden kişilerle (ör. hizmet sağlayıcınız) paylaşıldığından emin olun. Hizmet sağlayıcılarınızın, Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi reklam verilerini veya bizden aldığınız tüm bilgileri koruduklarından, bu bilgilerin tamamını sınırlı olarak kullandıklarından ve gizliliklerini ve güvenliklerini sağladıklarından emin olun.

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi reklam verilerini, Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi reklam kampanyalarınızın performansını ve etkisini değerlendirmek amacıyla toplu halde ve kullanıcıların kimliklerini gizli tutarak kullanmak haricinde (Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi tarafından izin verilmediği sürece), hiçbir amaçla (yeniden hedefleme, verileri birden fazla reklamverene ait kampanyalar arasında karıştırma veya etiketlerle izinsiz kullanıma olanak verme ve yeniden yönlendirme yapma dahil) kullanmayın.

Reklamınızın hedefleme kriterleri dahil olmak üzere, Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi reklam verilerini herhangi bir mobil cihaz tanımlayıcıyla veya belirli bir kullanıcıyı, tarayıcıyı, bilgisayarı veya cihazı tanımlayan bir diğer benzersiz tanımlayıcıyla ilişkili profiller dahil, kullanıcı profilleri oluşturmak, eklemek, düzenlemek, etkilemek veya kullanıcı profillerinin sayısını artırmak için kullanmayın.

Sevgin Bilişim Ticaret Sanayi Limited Şirketi reklam verilerini (anonim, toplu veya türetilmiş veriler dahil) herhangi bir reklam ağına, reklam platformuna, veri aracısına veya reklamcılık ya da para kazanma ile ilişkili başka bir hizmete aktarmayın.

Gizliliğe genel bakış

Bu web sitesi, size mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezleri kullanır. Çerez bilgileri tarayıcınızda saklanır ve web sitemize döndüğünüzde sizi tanımak ve ekibimizin web sitesinin hangi bölümlerini en ilginç ve yararlı bulduğunuzu anlamasına yardımcı olmak gibi işlevleri yerine getirir.