Çoğu şirket, SERP’lerde iyi konumlar elde etmek için sayfa içi SEO’nun yeterli olduğunu düşünmektedir.
Bu %100 yanlış! Şirketlerin neredeyse %75’i sayfa dışı hizmetlerden faydalanmıyor ve neden sıralamada yer almadıklarını merak ediyor.
Markanız sayfa dışı SEO’nun gücünü deneyimlemediyse, yaşamanın zamanı gelmiştir.
Ancak o zaman saflarda yükseldiğinizi göreceksiniz.
Sayfa dışı SEO hizmetlerimizle, markanız daha fazla görüntüleme ve güvenilirlik elde edecek, alan adı otoritenizi artıracak ve web sitenize daha fazla trafik çekecektir.
Sayfa dışı SEO, sayfa içi SEO’dan farklı olarak web sitenizin dışında tamamen kontrolünüz dışında olan faktörlerdir.
Geri bağlantılar oluşturmak, markalı aramaları teşvik etmek ve daha fazla sosyal medya etkinliği katılımı, sayfa dışı iyi SEO stratejileridir. Daha çok var.
Sayfa dışı SEO’nun amacı, web sitenizin dışında, Google’a ve diğer arama motorlarına markanızın güvenilir ve sitenizin yetkili olduğunu gösterecek şeyler yapmaktır.
İkna ve meraklı? İyi! Sayfa Dışı SEO’nun ana bileşenlerini ve sektörünüze ve tabii ki vizyonunuza göre size özel stratejilerimizi açıklarken okumaya devam edin.
Stratejimiz basit, ana Sayfa Dışı SEO bileşenlerini ele alıyoruz ve bunları web sitenize daha fazla güvenilirlik ve daha yüksek etki alanı yetkisi vermek için kullanıyoruz.
Şimdi bu bileşenlerin neler olduğunu görelim:
Çoğunlukla geri bağlantı olarak bilinir ve sayfanıza bağlantı veren diğer web siteleri anlamına gelir.
Geri bağlantılara ulaşırken her zaman aklımızda tuttuğumuz iki ana husus vardır.
Sayfa içi SEO hizmetlerimizle daha önce optimize ettiğimiz içeriğe sahipsiniz. Ama şimdi onu tanıtmanın zamanı geldi.
Bu Yerel SEO’dur. Bu tür uygulamalar firma olarak güvenilirliğinizi gösterir ve merkezinizin bulunduğu ülkedeki müşterilere ulaşmanıza yardımcı olur.
İlk adım, bir Google İşletme profili oluşturmak ve şirketinizle ilgili aşağıdakiler gibi tüm bilgileri eklemektir:
Nitekim Google, işletmenizin meşruiyetini kanıtlamak için sizden belge göndermenizi isteyecektir.
Her şey güven oluşturmakla ilgili ve endişelenmeyin, bir Google İşletme Profili oluşturmak kolaydır, bunu hemen yapabiliriz!
NAP, Ad, Adres ve Telefon Numarası anlamına gelir. Bunları ekleyin ve işletme rehberi sitelerindeki yerel aramalarda görünün.
Örneğin Kuveyt’teyseniz KuwaitYello‘da görünmek sizin için büyük bir avantaj.
Müşterilerinize bir hizmet veya ürün sağladıktan sonra, onlardan Google İşletme Hesabında veya web sitenizde ya da diğer ilgili platformlarda deneyimleriyle ilgili bir inceleme bırakmalarını rica edin.
Sayfa dışı optimizasyon, SERP’lerde sıralamanın kalbidir. Uzmanlarımız, size kaliteli geri bağlantıları nasıl alacağınızı tam olarak bilir ve kendi başınıza kullanabileceğiniz sayfa dışı teknikler konusunda rehberlik eder.
Ancak vaktiniz yoksa biz sizin için buradayız. Uzmanlarımızın zirveye çıkmanıza yardım etmesine izin verin!
Sayfa dışı optimizasyondaki uzun yıllara dayanan deneyimimiz ve karşılıklı işbirliği ve şeffaflık sayesinde, işletmenizi ön plana çıkarmak için attığımız adımları tam olarak bileceksiniz.