السيو الخارجي Ocak 26, 2023

Site Dışı SEO

Çoğu şirket, SERP’lerde iyi konumlar elde etmek için sayfa içi SEO’nun yeterli olduğunu düşünmektedir.

Bu %100 yanlış! Şirketlerin neredeyse %75’i sayfa dışı hizmetlerden faydalanmıyor ve neden sıralamada yer almadıklarını merak ediyor.

Markanız sayfa dışı SEO’nun gücünü deneyimlemediyse, yaşamanın zamanı gelmiştir.

Ancak o zaman saflarda yükseldiğinizi göreceksiniz.

Sayfa dışı SEO hizmetlerimizle, markanız daha fazla görüntüleme ve güvenilirlik elde edecek, alan adı otoritenizi artıracak ve web sitenize daha fazla trafik çekecektir.

Sayfa Dışı SEO Nedir ve Faydaları Nelerdir?

Sayfa dışı SEO, sayfa içi SEO’dan farklı olarak web sitenizin dışında tamamen kontrolünüz dışında olan faktörlerdir.

Geri bağlantılar oluşturmak, markalı aramaları teşvik etmek ve daha fazla sosyal medya etkinliği katılımı, sayfa dışı iyi SEO stratejileridir. Daha çok var.

Sayfa dışı SEO’nun amacı, web sitenizin dışında, Google’a ve diğer arama motorlarına markanızın güvenilir ve sitenizin yetkili olduğunu gösterecek şeyler yapmaktır.

İkna ve meraklı? İyi! Sayfa Dışı SEO’nun ana bileşenlerini ve sektörünüze ve tabii ki vizyonunuza göre size özel stratejilerimizi açıklarken okumaya devam edin.

En İyi 4 SEO’nun Sayfa Dışı SEO Stratejisi

Stratejimiz basit, ana Sayfa Dışı SEO bileşenlerini ele alıyoruz ve bunları web sitenize daha fazla güvenilirlik ve daha yüksek etki alanı yetkisi vermek için kullanıyoruz.

Şimdi bu bileşenlerin neler olduğunu görelim:

Bağlantı Oluşturma

Çoğunlukla geri bağlantı olarak bilinir ve sayfanıza bağlantı veren diğer web siteleri anlamına gelir.

Geri bağlantılara ulaşırken her zaman aklımızda tuttuğumuz iki ana husus vardır.

  1. Domain Authority: Size link veren web sitesinin domain otoritesi yüksek olmalıdır. 50 veya daha fazla. Size bağlanan web sitesinin güvenilir olduğunu ve spam içermediğini gösterir. Düşük alan adlarına sahip web sitelerinden bağlantı almak aslında yarardan çok zarar verebilir.
  2. Eşsiz Etki Alanları: Tek bir sektöre bağlı kalmayıp, size çeşitli sitelerden geri bağlantılar almayı tercih ediyoruz. Değişkenlik gösterir.

Best 4 SEO Backlink Stratejisi

Geri bağlantı almanın birçok yolu vardır, bazıları sosyal yardım gerektirir, bazıları ise sıkı çalışma gerektirir. Evet, geri bağlantılar aldatıcıdır, ancak alan adı otoritenizi artıran tek faktördür.
İşte müşterilerimiz için geri bağlantı almak için En İyi 4 SEO stratejilerinden bazıları.

Rakibin Bağlantılarını Kontrol Etme

Rakipleriniz, bulunduğunuz sektördeki liderler, tonlarca geri bağlantıya sahiptir. Ahrefs SEO aracımızla bu geri bağlantıların ne olduğunu ve nereden aldıklarını gösterebiliriz. Siz de aynısını yapabilir ve bu sitelere yaklaşabilirsiniz.

Kırık Geri Bağlantılar

Bazen bir geri bağlantı bozulur veya kaybolur ve bunu takip etmek, onu eski haline getirmek ve tekrar yararlı hale getirmek için önemlidir.

Misafir İlanı

Sektörünüzde uzmansınız ve bu bilgiyi farklı web siteleri aracılığıyla konuk makalesi yazarak başkalarına aktarmaya konuk gönderisi denir.

Uzman Arkadaşlarına Katılmak

Sektördeki diğer önde gelen uzmanlarla Facebook veya diğer sosyal medya veya çevrimiçi platformlardaki gruplara katılın, size harika bir tanıtım sağlayacaktır. Düşüncelerinizi paylaşabilir ve sitenizden alakalı bir bağlantı sağlayabilirsiniz. Buradaki amacımız bilgilendirici olmak ve insanlara rastgele bağlantılarla spam yapmamaktır. Gerçek olmalısın.

İçerik pazarlama

Sayfa içi SEO hizmetlerimizle daha önce optimize ettiğimiz içeriğe sahipsiniz. Ama şimdi onu tanıtmanın zamanı geldi.

  • Sosyal Medya: Sosyal medya hesapları oluşturun ve müşterilerinizle etkileşime geçin ve özellikle hedef pazarınız tarafından kullanılan birden çok kanal aracılığıyla sürekli aktif olun.
  • Etkileyici Pazarlama: Sitenizden bahsetmek için ünlü blog yazarlarına veya internet ünlülerine ulaşmak, çevrimiçi varlığınız için büyük bir destektir.
  • Konuk Gönderme: Yukarıda belirtildiği gibi, başka bir web sitesinde konuk makalesi yazmak size bir veya daha fazla geri bağlantı sağlar ve içeriğinizi tanıtmanın iyi bir yoludur.
  • Podcastler: Genel olarak son derece popülerdir ancak şirketler arasında pek popüler değildir, bu nedenle podcast yapmanın avantajlarından yararlanmanın harika bir yoludur. Ya da tıpkı misafir gönderisi gibi, podcast’lerden birine konuk olabilir ve web sitenizi tanıtabilirsiniz.
  • İçerik Sendikasyonu: İşte size bir tavsiye. İçeriğinizi farklı ortamlarda yeniden yayınlayın. LinkedIn, orijinal sayfanıza bağlantı verirken başka herhangi bir iş platformu.
  • Forumlar: Bağlantılarınızı Reddit veya Quora’ya bırakmaktan bahsetmiyoruz. Bu hiçbir şeyi değiştirmeyecek. Forumlara katılmaktan ve alanınızda bir uzman olarak itibarınızı oluşturmaktan bahsediyoruz.

Google İşletme Profili ve NAP Alıntıları

Bu Yerel SEO’dur. Bu tür uygulamalar firma olarak güvenilirliğinizi gösterir ve merkezinizin bulunduğu ülkedeki müşterilere ulaşmanıza yardımcı olur.

Google İşletme Profili

İlk adım, bir Google İşletme profili oluşturmak ve şirketinizle ilgili aşağıdakiler gibi tüm bilgileri eklemektir:

  • Konum
  • Adres
  • Telefon numarası
  • Hizmetler
  • Açıklama
  • Çalışma saatleri
  • Şirket Görselleri

Nitekim Google, işletmenizin meşruiyetini kanıtlamak için sizden belge göndermenizi isteyecektir.

Her şey güven oluşturmakla ilgili ve endişelenmeyin, bir Google İşletme Profili oluşturmak kolaydır, bunu hemen yapabiliriz!

NAP Atıfları

NAP, Ad, Adres ve Telefon Numarası anlamına gelir. Bunları ekleyin ve işletme rehberi sitelerindeki yerel aramalarda görünün.

Örneğin Kuveyt’teyseniz KuwaitYello‘da görünmek sizin için büyük bir avantaj.

Yorumlar

Müşterilerinize bir hizmet veya ürün sağladıktan sonra, onlardan Google İşletme Hesabında veya web sitenizde ya da diğer ilgili platformlarda deneyimleriyle ilgili bir inceleme bırakmalarını rica edin.

Best 4 SEO İle Sayfa Dışı SEO

Sayfa dışı optimizasyon, SERP’lerde sıralamanın kalbidir. Uzmanlarımız, size kaliteli geri bağlantıları nasıl alacağınızı tam olarak bilir ve kendi başınıza kullanabileceğiniz sayfa dışı teknikler konusunda rehberlik eder.

Ancak vaktiniz yoksa biz sizin için buradayız. Uzmanlarımızın zirveye çıkmanıza yardım etmesine izin verin!

Sayfa dışı optimizasyondaki uzun yıllara dayanan deneyimimiz ve karşılıklı işbirliği ve şeffaflık sayesinde, işletmenizi ön plana çıkarmak için attığımız adımları tam olarak bileceksiniz.

Sayfa Dışı SEO SSS

Sayfa Dışı SEO Nedir?

Sayfa dışı SEO, daha yüksek sıralamalar ve daha fazla ziyaretçi elde etmek için diğer web sitelerinden yararlanmak gibi web sitenizi olumlu yönde etkileyen, web sitenizin dışında olan herhangi bir şeydir.

Sayfa Dışı SEO ile Sayfa İçi SEO arasındaki fark nedir?

Sayfa dışı SEO, web sitenizin dışında yaptığınız ve web sitenizin sıralamalarını ve ziyaretçilerini etkileyen herhangi bir şeydir. Sayfa içi SEO ise içerik, tasarım, yapı vb. gibi web sitenizde kontrolünüz altında olan tüm faktörlerdir.

Sayfa Dışı SEO Tekniklerinin çalışması ne kadar sürer?

Sayfa dışı SEO, bir gecede gerçekleşmeyen uzun vadeli bir yatırımdır. Genellikle sonuçlar 4 ila 12 ay içinde gösterilir. Sonuçların zaman çerçevesi, yarışmanın seviyesine bağlı olarak da değişir.

En etkili sayfa dışı SEO stratejisi nedir?

Domain otoritesi yüksek web sitelerinden backlink almak sayfa dışı SEO’da en iyi tekniktir.

Tags: SEO Site Dışı SEO Site Dışı SEO hizmetleri

amani itani

Amani's exceptional abilities in both SEO and content creation have earned her a reputation as a top-notch SEO Specialist. Her unwavering commitment to delivering outstanding results for clients, coupled with her creative talent, has allowed her to thrive in her role and make a significant impact in the realm of online content creation. With her passion for creating high-quality content and her deep understanding of SEO, Amani continues to be an invaluable asset to the Best 4 SEO team, driving success and achieving remarkable outcomes for the clients she serves.

Leave a comment

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir